ایرانیان جهان
پویش سندرز و کوربین برای توقف حمایت لندن و واشنگتن از عربستان
دوشنبه 6 بهمن 1399 - 12:01:50
ایرانیان جهان - باشگاه خبرنگاران / نامزد سابق ریاست‌جمهوری آمریکا و رئیس سابق حزب کارگران انگلیس پویشی برای توقف حمایت لندن و واشنگتن از عربستان راه‌اندازی کردند.
به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جرمی کوربین، رئیس سابق حزب کارگران انگلیس و برنی سندرز، سناتور ورمونت و نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا پویشی برای توقف حمایت‌های انگلیس و آمریکا از عربستان راه اندازی کردند.
آمادگی‌ها در صنعا و برخی از پایتخت‌ها و شهر‌های جهان برای اجرای برنامه‌های گسترده به مناسبت روز جهانی ضد جنگ علیه یمن ادامه دارد.
پیش بینی می‌شود یمن و کشور‌های متعدد جهان از جمله آمریکا، انگلیس و آلمان، سوئد، فرانسه، هلند، بلژیک و ایتالیا امروز 25 ژانویه عرصه تظاهرات اعتراض آمیز در مخالفت با جنگ ائتلاف (متجاوز) سعودی علیه یمن باشد.
این فراخوان پیشتر با استقبال محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن و عضو ارشد شورای سیاسی انصارالله همراه بود.
وی با انتشار عکس‌هایی از جنایات آمریکا در یمن در صفحه توئیتر خود نوشت: کدام یک تاثیرگذار‌تر است؛ وعده بایدن برای خاتمه دادن به آنچه که آن را جنگ شعله ور (در یمن) توصیف کرد یا تداوم چند دستگی که ترامپ برای حفظ آن با بیان این سخن تلاش کرد «با شما خداحافظی می‌کنم و بار دیگر بازخواهیم گشت»؟ شکاف در روابط داخلی آمریکا همان شکاف در روابط خارجی این کشور است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/218444/پویش-سندرز-و-کوربین-برای-توقف-حمایت-لندن-و-واشنگتن-از-عربستان
بستن   چاپ