ایرانیان جهان
نرم افزار پرداخت در آمریکا و معرفی کاربردی ترین نرم افزار ها در این زمینه!
یکشنبه 18 شهریور 1397 - 1:44:00 PM
ایرانیان جهان - به گزارش سایت ایرانیان آمریکا در مقاله ای که در ادامه مشاهده می کنید به معرفی معروفترین و پر کاربرد ترین نرم افزار های پرداخت در آمریکا پرداخته ایم که برای هر شهروند استفاده از آنها لازم می باشد.
01 PayPal
این کمپانی به عنوان پدر همه کمپانی های پرداختی وجود دارد که تاریخچه آن به 1998 باز میگردد.


آنها در ابتدا به عنوان دستیاری برای پرداخت در Ebay شروع به کار کردند اما بعد از مدتی به یکی از بزرگترین شرکت های مالی تبدیل شدند.
Venmo 02
این کمپانی نیز در حقیقت جزئی از پی پال هستش اما سیستم و ساز کار آن کاملا متفاوت هستش و در حقیقت یک سیستم انتقال مالی در میان جامعه از دوستان شما است.
03 Square Cash
این کمپانی نیز به عنوان یک انتقال دهنده مالی نقطه به نقطه فعالیت میکند که دقیقا ساز و کاری شبیه به ونوم دارد اما قابلیت های اجتماعی بیشتری دارد و همه کاربران در این برنامه میتوانند از عضو های دیگر درخواست یا دریافت انتقال داشته باشند.
04 Zelle
این نرم افزار نیز به شما این امکان را می دهد که به تمام اعضای خانواده یا دوستانتان از طریق حساب بانکی خود انتقال وجه انجام دهید که در مدت زمان یک روز انجام می شود. لیست بانک های تحت پوشش این نرم افزار روز به روز بیشتر می شود.
05 Google Wallet
این نرم افزار به شما قابلیت انجام بسیاری از کار های اقتصادی را می دهد حتی با اتصال آن به اکانت خود میتوانید از دیگر سیستم های گوگل خود مثل جی میل در این زمینه استفاده کنید یعنی با ایمیل متصل شده با والت خود پول انتقال دهید.
06 Facebook Messenger
امروزه فیس بوک همه اطلاعات شخصی ما را دارد پس می توانیم حتی کار های بانکی خود را نیز به او بسپاریم و نکته جالب تر این است که چون اکثر افراد حساب فیس بوک دارند دیگر لازم نیست برای انتقال پول از طریق مسنجر برای آنها منتظر باشیم آنها یک اکانت بسازند.
ترجمه توسط سایت ایرانیان آمریکا
عضویت در ایرانیان آمریکا
منبع : thebalance
نرم افزار پرداخت

http://www.ilandnews.ir/fa/News/32188/نرم-افزار-پرداخت-در-آمریکا-و-معرفی-کاربردی-ترین-نرم-افزار-ها-در-این-زمینه!
بستن   چاپ