ایرانیان جهان
برگزاری مجمعی با حضور مدیران عامل پیشین، اقدام ارزشمند دکتر مظفری برای توسعه کیش
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 - 16:49:29
ایرانیان جهان - با هدف تدوین نقشه راه، مجمع مدیران ادوار سازمان منطقه آزاد کیش به همت دکتر مظفری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری در مسیر تحقق اهداف سازمان منطقه آزاد کیش با تاسی به توصیه مولا علی (ع) در خصوص آموختن از تجربه های پیشین در نظر دارد از تجربیات مدیران قبلی این منطقه آزاد بهره گیرد.
در این زمینه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با ارائه پیشنهاد برگزاری مجمع مدیران ادوار سازمان از مدیران عامل پیشین منطقه آزاد کیش خواسته است با حضور و مشارکت در برگزاری پیوسته و مداوم این نشست و ارائه راهکار و نظر، منطقه آزاد کیش را در جهت نیل به اهداف یاری کنند.
دکتر غلامحسین مظفری با تاکید بر لزوم ایجاد آرشیو از تلاش های انجام شده در مسیر رشد و پیشرفت کیش و ثبت و ضبط تاریخ شفاهی این جزیره، برگزاری این نشست را اقدامی مهم در تدوین نقشه راه و برنامه میان مدت سه ساله عنوان کرده است.
گفتنی است این اقدام برای اولین بار در جزیره کیش به همت دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حال انجام است تا با برگزاری نشستی از مدیران عامل پیشین منطقه آزاد کیش ضمن بهره گیری از تجارب، شناخت و تخصص آنان برای تدوین برنامه های آتی، در خصوص رفع مشکلات و استفاده بهتر از ظرفیت های منطقه آزاد کیش بحث و تبادل نظر شود.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/64431/برگزاری-مجمعی-با-حضور-مدیران-عامل-پیشین،-اقدام-ارزشمند-دکتر-مظفری-برای-توسعه-کیش
بستن   چاپ