ایرانیان جهان
قتل پنج نفر با تیر و کمان در آلمان
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 2:38:35 PM
ایرانیان جهان - پرونده پنج جسد که در ایالت‌های بایرن و نیدرزاکسن آلمان پیدا شده‌اند، از پروند‌ه‌های جنایی مرموز به شمار می‌رود. کالبدشکافی قربانیان پرونده را پیچیده‌تر کرده است. سه جنازه در پی اصابت تیری از کمان جان باخته‌اند.
پلیس جنایی آلمان با یک سناریو ترسناک روبه‌رو است: آخر هفته گذشته مستخدم مهمانسرایی در منطقه‌ای دورافتاده در ایالت بایرن در یکی از اتاق‌ها سه جنازه پیدا کرد.
پلیس جنایی پس از حضور در محل اعلام کرد در این اتاق سه کمان هم پیدا کرده است. اول هفته (دوشنبه – 23 اردیبهشت) پلیس اعلام کرد در آپارتمان یکی از کشته‌شدگان جنازه دو زن دیگر را پیدا کرده است.
شلیک تیر به قلب و گردن
سه جناز‌ه‌ای که در بایرن پیدا شده‌اند، متعلق به یک مرد 53 ساله و دو زن 30 و 33 ساله هستند. نتیجه گزارش کالبدشکافی آنها حال در اختیار دادستان پرونده قرار گرفته است.
دادستان این پرونده می‌گوید مرد 53 و زن 33 ساله‌ای که در یک تخت کنار یکدیگر دراز کشیده بودند، هر یک پس از اصابت تیری که از کمان به قلب‌شان شلیک شده بود، جان دادند.
زن 30 ساله‌ای که جسدش روی زمین پیدا شده پس از اصابت پیکان به گردنش، بلافاصله درگذشته است.
دو جنازه‌ای که در تخت بودند، هدف چند تیر دیگر هم قرار گرفته‌اند اما بر اساس گزارش کالبدشکافی علت مرگ آنها اصابت پیکان به قلب‌شان بوده است. نتیجه کالبدشکافی حاکی از آن است که‌ اثری از درگیری در سه جناز‌ه‌ای که در بایرن پیدا شده‌اند، وجود ندارد.
در اتاق آنها در مهمانسرا دو وصیت‌نامه هم پیدا شده که از قرار معلوم توسط مرد و زنی که در تخت دراز کشیده بودند، نوشته شده‌اند.
شرایط دقیق مرگ این سه نفر هنوز روشن نیست. دو جناز‌ه‌ای که در ایالت نیدرزاکسن پیدا شده‌اند، در آپارتمان زن 30 ساله بودند. وضعیت مرگ آنها نیز از قرار معلوم شرایط مشابهی دارد، با این تفاوت که در این آپارتمان تیر و کمان پیدا نشده است.
برامد: دویچه وله



http://www.ilandnews.ir/fa/News/64916/قتل-پنج-نفر-با-تیر-و-کمان-در-آلمان
بستن   چاپ