ایرانیان جهان
نمایشگر وان پلاس 7 پرو از دیسپلی میت نمره +A گرفت
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 2:41:10 PM
ایرانیان جهان - بررسی‌های DisplayMate نشان می‌دهد وان پلاس 7 پرو یکی از بهترین و بی‌نقص‌ترین نمایشگرها را دارد.

DisplayMate، مرجع بزرگی است که برای ارزیابی کیفیت نمایشگرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان‌گونه که در دو هفته گذشته خبر داده شده بود، display Mate امروز گزارش جامع خود را از وان پلاس 7 پرو (One Plus 7 Pro) با پردازنده 90 هرتزی QHD و صفحه‌نمایش Fluid AMOLED منتشر کرد و البته همان‌طور که قبلاً هم پیش‌بینی می‌شد، این محصول یکی از بهترین پنل‌ها را دارد و از نظر Display Mate دارای رده‌ی A+ است. مقاله‌های مرتبط:
وان پلاس 7 پرو دربرابر رقبا وان پلاس 7 پرو معرفی شد؛ دوربین سلفی پاپ‌آپ، نمایشگر 90 هرتزی و دوربین سه‌گانه
براساس گفته‌های شرکت تولیدکننده‌ی گوشی، وان پلاس 7 پرو نمایشگری بسیار عالی و تحسین‌شدنی با کارایی بسیار عالی و طراحی بسیار خلاقانه دارد. میزان عملکرد نمایشگر این گوشی با سنجش 10 قابلیت نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند بررسی شده است. براساس بررسی جدید وان پلاس 7 پرو، بالاترین دقت در نمایش رنگ (0.8 JNCD)، بالاترین کنتراست تصویری و دقت مقیاس‌بندی (2.20 Gamma)، کم‌ترین میزان تغییر ایجادشده در تصویر در روشن‌ترین نقاط (APL 1%)، کمترین جابه‌جایی رنگ در نمایش تصویر (APL 0.3 JNCD)، کمترین جابه‌جایی در کنتراست تصویر و مقیاس‌بندی (APL 0.00)، بزرگ‌ترین بازه‌ی رنگی (111% DCI-P3, 140% sRGB/Res.709)، بالاترین نسبت کنتراست (که به‌دلیل صفحات OLED ، درواقع بی‌نهایت است)، کمترین بازتاب صفحه (4.6%)، کمترین تغییر در روشنایی با تغییر زاویه‌ی دید (22% برای 30 درجه)، بیشترین رزولوشن قابل دید برای صفحه‌نمایش (1440*3120) را دارد. همچنین، به گزارش display mate، نمایشگر 4K به بهترین نحو روی گوشی هوشمند وان‌پلاس به‌کار گرفته شده است.
گوشی وان پلاس 7 پرو در همه ی آزمون‌های DisplayMate نمره‌ی عالی یا خیلی خوب گرفته است؛ به جز در یک مورد که مربوط‌به تغییر رنگ با تغییر در زاویه دید می‌شود. وان پلاس 7 پرو در این مورد نمره‌ی خوب گرفته چون تغییر رنگ‌ها به‌سمت رنگ آبی در زاویه‌ی 30 درجه برای این گوشی 5.9 JNCD است. اما این موضوع هم تأثیر چندانی بر کارکرد کلی گوشی ندارد؛ چراکه تعداد نقاط آبی، نسبت‌به نقاط سبز و قرمز به چشم نمی‌آیند. درواقع به‌نظر می‌رسد DisplayMate نمایشگر این گوشی را به‌عنوان نمایشگری کامل که تا حالت ایده‌ال تقریباً فاصله‌ای ندارد، معرفی کند. با این اوصاف، گوشی یادشده به فهرست گوشی‌هایی که از نظر DisplayMate بهترین نمایشگرها را دارند، یعنی سامسونگ گلکسی اس 10 ، اپل XS Max و گوگل پیکسل 3 ایکس ال اضافه می‌شود. هر یک از این نمایشگرها، در یکی از ویژگی‌هایشان بهترین هستند اما هیچ‌یک از آن‌ها کامل نیست. بنابراین اگر هر یک از آن‌ها را خریداری کنید، می‌توانید مطمئن باشید یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در روی گوشی‌های هوشمند را دراختیار دارید.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/64924/نمایشگر-وان-پلاس-7-پرو-از-دیسپلی-میت-نمره--A-گرفت
بستن   چاپ