ایرانیان جهان
اعزام تیم های ورزشی منطقه آزاد کیش به دومین دوره مسابقات استعدادهای برتر کشور
شنبه 2 شهريور 1398 - 08:49:27
ایرانیان جهان - تیم ترامپولین پسران، تیم های شنا دختران و پسران و همچنین تیم دختران کاراته کای کیش به دومین دوره مسابقات استعدادهای برتر کشور اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، دومین دوره مسابقات ترامپولین استعدادهای برتر کشور در بخش پسران 9 تا 11 شهریور به میزبانی تبریز برگزار می شود که تیم جزیره کیش با ترکیب امیرعلی عسگری، آرتین آردین زاده، محمدطاها تنهایی، امیرمحمد میرشفیعی، امیرعلی ربیعی و امیر حسین ربیعی به مربیگری و سرپرستی ماهان باژرنگ در این دوره از رقابتها حضور خواهند داشت.
تیم شنای دختران جزیره کیش نیز برای شرکت در دومین دوره مسابقات استعدادهای برتر کشور از 8 تا 10 شهریور با ترکیب رها ویسی خانی، مهرانا پیرهادی و آوا رئوفی نیا به مربیگری و سرپرستی فاطمه جوادی به این رقابتها اعزام می شوند.
همچنین در بخش پسران شناگر،تیم جزیره کیش با ترکیب امیرعلی جعفرنیا، کسری براتیان، شارمین نیک فرجام، بهامین پورشکری، آرتا محمدی، محمد غلامی، امیرعلی سلیمانی و نیما کشاوری به مربیگری و سرپرستی جواد روئینا از 6 تا 10 شهریور در کرمانشاه به مصاف حریفان خود می روند.
دختران نونهال کاراته کای جزیره کیش نیز در دو بخش کومیته و کاتا، از 6 شهریور به زنجان اعزام می شوند و با ترکیب آناهیتا عبدالملکی وزن 52+ کیلوگرم، یسنا مظاهری وزن 52- کیلوگرم، عایشه صادقپور وزن 38- کیلوگرم در بخش کومیته و سیده ماهک مومنی در بخش کاتا به مربیگری و سرپرستی هاجر راستگو تا 9 شهریور با حریفان خود رقابت می کنند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/84847/اعزام-تیم-های-ورزشی-منطقه-آزاد-کیش-به-دومین-دوره-مسابقات-استعدادهای-برتر-کشور
بستن   چاپ