ایرانیان جهان
رشیده طلیب: ترامپ از چهار نماینده زن رنگین‌پوست می‌ترسد
يکشنبه 3 شهريور 1398 - 16:55:57
ایرانیان جهان -
رشیده طلیب: ترامپ از چهار نماینده زن رنگین‌پوست می‌ترسد
٤٨٨
٠
باشگاه خبرنگاران / رشیده طلیب، نماینده مسلمان کنگره آمریکا معتقد است رئیس‌جمهور این کشور از چهار نماینده زن دموکرات رنگین‌پوست هراس دارد.
رشیده طلیب، نماینده دموکرات ایالت میشیگان در کنگره آمریکا معتقد است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از چهار نماینده زن رنگین پوست و دموکرات کنگره که چندی پیش آن‌ها را هدف حملات لفظی و نژادپرستانه خود قرار داد، می‌ترسد.
طلیب در مصاحبه با روزنامه انگلیسی گاردین گفت: با توجه به رویداد‌های هفته گذشته، این برای من کاملا شفاف است که او [ترامپ] از ما می‌ترسد. او از زنان رنگین پوست وحشت دارد، زیرا ما از او نمی‌ترسیم و واهمه‌ای از این نداریم که آزادانه عقاید خود را بیان کنیم و بگوییم که در کاخ سفید یک سفیدبرترپندار وجود دارد که نفرت را در دستور کار خود قرار داده است.
طلیب افزود: او می‌ترسد، چون ما یک برنامه واقعی برای مردم آمریکا داریم و نمی‌تواند کاری کند، زیرا در واقع ما سیاست‌هایی داریم که مورد توجه مردم است. حرکتی که او با انتخاب ما چهار نفر انجام می‌دهد این است که تلاش کند تا توجه مردم را از این واقعیت که بیش از هر زمانی در فقر زندگی می‌کنند، منحرف کند چرا که او به عنوان رئیس جمهور شکست خورده است.
ترامپ پیشتر در توئیتی نژادپرستانه به چهار زن رنگین‌پوست دموکرات کنگره [الکساندریا اوکاسیو کورتز، ایلهان عمر، آیانا پریسلی و رشیده طلیب] حمله لفظی کرده و خواستار عذرخواهی آنان از آمریکا و رژیم صهیونیستی شد. او در یک پیام توئیتری نوشت: «کشور ما آزاد، زیبا و بسیار موفق است. اگر از کشورمان بیزار هستید یا در اینجا خوشحال نیستید، می‌توانید آمریکا را ترک کنید!»
رئیس جمهور آمریکا همچنین اخیرا رژیم صهیونیستی را ترغیب کرده تا از ورود طلیب و ایلهان عمر به سرزمین‌های اشغالی جلوگیری کند. اما پس از نامه رشیده طلیب به وزارت امور داخلی اسرائیل، به او اجازه ورود به اراضی اشغالی فلسطین داده شد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/85242/رشیده-طلیب--ترامپ-از-چهار-نماینده-زن-رنگین‌پوست-می‌ترسد
بستن   چاپ