ایرانیان جهان
درخشش تیم های ورزشی جزیره کیش در المپیاد استعدادهای برتر کشور
سه شنبه 12 شهريور 1398 - 14:49:52
ایرانیان جهان - تیم سپک تاکرا دختران نونهال و تیم نونهالان ترامپولین پسران جزیره کیش، در مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشور خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته سپک تاکرا از هشتم تا یازدهم شهریور به میزبانی رشت برگزار شد و تیم جزیره کیش با ترکیب موژان عابدلاتی، ماندگار یوسفی و مهتاب معصومیان به مربیگری سحر جهازی اولین دوره حضور خود در این مسابقات را تجربه کرد.
موژان عابدلاتی و ماندگار یوسفی از تیم سپک تاکرا دختران نونهال جزیره کیش به عنوان جوانترین تیم حاضر در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور ، پس از بازیهای موفق ، از بین ورزشکاران 23 استان شرکت کننده ، با انتخاب مربیان و استعدادیابان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
همچنین تیم ترامپولین پسران نونهال جزیره کیش در رده سنی 11 تا 12 سال، از نهم تا یازدهم شهریور به میزبانی تبریز در مسابقات المپیاد استعداد های برتر حضور داشت و موفق به کسب مقام سوم تیمی شد.
تیم های یزد و آذربایجان شرقی نیز به صورت مشترک در جایگاه نخست ایستادند و تیم کرمانشاه دوم شد.
گفتنی است تیم ترامپولین پسران کیش با ترکیب آرتین آردین زاده، محمدطاها تنهایی، امیرمحمد میرشفیعی و امیرعلی ربیعی و مربیگری ماهان باژرنگ در این رقابت ها حضور داشتند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/89252/درخشش-تیم-های-ورزشی-جزیره-کیش-در-المپیاد-استعدادهای-برتر-کشور
بستن   چاپ