ایرانیان جهان
آیا آنگلا مرکل یهودی است؟
چهارشنبه 3 مهر 1398 - 1:00:36 AM
ایرانیان جهان - گزارش اختصاصی ایرانبیلد سایت ایرانیان آلمان از ریشه و تبار آنگلا مرکل
خصوصیات و خلقیات ضد ایرانی آنگلا مرکل پرسش های زیادی در ذهن هر ایرانی پدید می آورد که آیا او وابسته به نهادهای سری وابسته به اسراییل است. لابی ایی که بر دولتهای اروپایی نفوذ زیادی دارند و توسط این جریان ها به قدرت می رسند.
اجداد آنگلا از لهستانی تبار های آلمان پروس و آلمان متحد بودند. آنگلا کسنر در هامبورگ زاده شد و فامیلی مرکل را از شوهر اولش گرفت و بعد از طلاق نام خانوادگی شوهرش را برای خود نگه داشت. از ازدواج اولش دو فرزند دارد که با شوهر دومش زندگی می کردند. پدرش هورست کسنر Horst Kasner متولد برلین که یک اونجلیست مذهبی Evangelist و کشیش بود. پدرش در سال 2011 فوت کرد.
(توصیح:اونجلیست ها گروهی از پروتستان ها هستند که تفکرات خاص آخر زمانی دارند و با گروه های قدرتمند اونجلیست آمریکا ارتباط دارند و مشخصه این جریان حمایت جنون آمیز از اسراییل یه عنوان سمبل آخر زمان است. اونجلیست های آمریکا در واقع توسط آلمانی ها مهاجر پایه گذاری شده است. آلمان و آمریکا دو کشور شاخص پروتستان هستند.)
پدربزرگ آنگلا Ludwig Kazmierczak لودویک کازمیرچاک در شهر پوسن Posen یک پلیس بود که بعدا نام فامیل خود را بعلت مهاجرت به آلمان و مخفی ماندن هویت لهستانی تبار به کسنر تغییر داد. پوسن اکنون به عنوان غرامت جنگ به لهستان ضمیمه شده است. نصف خاک لهستان فعلی جزو غرامت جنگ هستند که پیش از 1945 به آلمان تعلق داشت. نقشه کشور لهستان بدست روسها سه بار جابجا شده است و هر دفعه قلمرو خاک آلمان بعنوان غرامت به لهستان داده می شد و 16 میلیون آلمان را سرزمین مادری اخراج و پاکسازی نژادی کردند.
لودویک کسنر پدربزرگ آنکلا در 19 سالگی در سال 1915 در جنگ اول شرکت داشت و به جبهه فرانسه رفت و علیه آلمان جنگید. نشریات لهستان او را در سال 2013 در لباس و یونیفورم ارتش آبی Blauen Armee نشان دادند. او در فاصله 1919 تا 1921 در جنگ لهستان روسیه و در جنگ لهستان اوکراین شرکت داشت. تعلق ملی او یک لهستانی بوده نه آلمانی. او 1920 بعد از تجزیه آلمان رسما لهستانی شده بود. بعد از اینکه به برلین مهاجرت کرد نام فامیل خود را از نام لهستانی به نام آلمانی تغییر داد. پسرش هورست کسنر یعنی پدر آنگلا از 1931 تا 1943 پلیس ارشد در برلین بود.

گروه های پگیدا که مدت دو سال است هر هفته تظاهرات می کنند از مرکل متنفر هستند و شعار می دهند مرکل برو. گروه پگیدا نوردوستفالن و بسیاری از گروه های دیگر پگیدا معتقدند که مرکل یک یهودی زاده است. در برخی از سایتها در باره اینکه مادر مرکل Herlind Jentzsch یهودی است و پاسپورت اسراییلی دارد بحث و نظر است (البته هیچ گزارش تایید شده ای وجود ندارد). طبق آیین یهود نسب از مادر به ارث می رسد و برای یهودی بودن حتما باید مادر یهودی باشد. شاید از اینرو اسراییل بارها مرکل را دوست اسراییل معرفی کرده است. یهودی بودن و ضد آلمانی بودن مرکل را جریانهای راست دامن می زنند و اینکه نسب او یهودی است با نه هر چه باشد او بوضوح ضد ایرانی است و در راستای سیاستهای اسراییل حرکت می کند. در آلمان دو جریان وجود دارد یک جریان که شامل جریان راست و ملی و برخی اعضای سوسیال می شود خواهان رابطه استراتژیک با ایران هستند اما لابی اسراییل در آلمان که حاکمیت دارند دنبال برهم زدن هرگونه رابطه ایران و آلمان است. در اتفاقی نه چندان عجیب مرکل دیروز ده شهریور 95 در نامه ای خطاب به رئیس گروه پارلمانی دوستی آلمان و اسرائیل نوشت اجازه نخواهد داد روابط ایران و آلمان عادی شود تا زمانی که ایران اسراییل را به رسمیت بشناسد.
وزیر امور خارجه این کشور – فرانک والتر اشتاینمایر – و همچنین وزیر اقتصاد آلمان – زیگمار گابریل – که هر دو از حزب سوسیال دموکرات هستند قصد دعوت از حسن روحانی برای سفر به برلین در فصل پاییز را دارند. در مقابل ولکر بک رئیس گروه پارلمانی دوستی آلمان و اسرائیل و عضو حزب سبز در پارلمان آلمان از دولت آنگلا مرکل درخواست کرده بود تا دچار اشتباه عادی سازی روابط دیپلماتیک با ایران نشود.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/94796/آیا-آنگلا-مرکل-یهودی-است؟
بستن   چاپ