ایرانیان جهان
محصولات برتر صادراتی آلمان
پنجشنبه 4 مهر 1398 - 00:16:08
ایرانیان جهان - کشور آلمان طبق آمار صندوق بین الملی پول (ای ام اف) رتبه چهارم را در زمینه ی صادرات کالا داراست. ابن آمار نشان می دهد که این کشور به عنوان یکی از اصلی ترین شریکان تجاری برای بسیاری از کشور ها نقش ایفا می کند. آمار زیر 15 محصول برتر صادراتی آلمان را نشان می دهد. به عنوان نمونه در سال 2014 کشور آلمان مبلغی بالغ بر 14،61 میلیارد یورو صادرات پوشاک داشته است. این آمار نشان می دهد که دیدگاه قدیمی که آلمان را صرفا تولید کننده اتومبیل و محصولات و دستگاه های صنعتی میداند، منسوخ شده و قدیمی است.

روزنامه ی بیلد آلمان گزارش می دهد که در سال 2014 میلادی کشور آلمان مجموع 1،13 بیلیون یورو صادرات داشته است. آماری که در زیر آماده با در نظر نگرفتن محصولاتی با عنوان “سایر محصولات” است که در سال 2014 مبلغ 84،61 میلیارد یورو بوده است.
آمار زیر متشکل است از:
اتومبیل و قطعات مربوطه، دستگاه های صنعتی، محصولات شیمیایی، تجهیزات پردازش داده ها، تجهیزات الکتریکی، محصولات پزشکی، وسایل حمل و نقل متفرقه، فلزات، مواد غذایی، محصولات پلاستیکی، محصولات فلزی، کاغذ و سایت محصولات از این دستف محصولات ذغال سنگ و دیگر محصولات از این دست، پوشاک و شیشه،سرامیکف سنگ و خاک است.
آماری که مشاهده می کنید توسط پرتال آمار آلمان مشخص شده است که مرجع قابل قبولی در زمینه ی آمار های اینچنینی می باشد.
همان طور که در مطالب قبلی این وب سایت با عنوان “مذاکرات هسته ای و تاثیرات آن بر تجارت بین آلمان و ایران” اشاره شده بود، برداشته شدن تحریم های کالایی و مالی ایران که در اثر امضای قرار داد هسته ای ایران و 5+1 در تیر ماه خواهد بود، این امکان را به تجار ایرانی و آلمانی می دهد که محصولات مورد نظر خود را بازبینی کنند. از این رو میتوان برای کار های تجاری وارداتی از آلمان به ایران اتومبیل و قطعات مربوط به آن تا شیشه، سرامیک، سنگ و خاک را مورد بررسی قرار داد.

برگرفت
سایت اقتصاد ایران آلمان


http://www.ilandnews.ir/fa/News/95029/محصولات-برتر-صادراتی-آلمان
بستن   چاپ