ایرانیان جهان
بایدن: ترامپ با درخواست برای تحقیق درباره من، خود را متهم می‌کند
شنبه 13 مهر 1398 - 12:45:50
ایرانیان جهان - بایدن: ترامپ با درخواست برای تحقیق درباره من، خود را متهم می‌کند
٢٢٩
٠
باشگاه خبرنگاران / جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا اعتقاد دارد ترامپ با پیش کشیدن پای چین در تحقیقات علیه او، خودش را متهم کرده است.
به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات 2020 روز گذشته [جمعه] به اظهارنظر‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره نقش او [بایدن] در اخراج دادستان اوکراین و همچنین درخواست ترامپ از چین برای تحقیق درباره او و پسرش واکنش نشان داد و اعلام کرد ترامپ با این اظهارات خودش را متهم کرده است.
بایدن دیروز در مجمع SEIU در لس آنجلس گفت: او با اظهاراتش خودش را متهم کرده است. این موضوع [فساد مالی] به من ربطی ندارد و به پسرم مربوط می‌شود هیچ مدرکی وجود ندارد و کاری انجام نشده که اشتباه باشد.
او افزود: ترامپ دچار اختلال مشاعر شده است. من نگران کاری هستم که می‌خواهد انجام دهد. نه برای خودم یا خانواده ام بلکه درباره اقداماتی که قرار است سال آینده در دوران ریاست جمهوری خود انجام دهد، نگران هستم.
اظهارات بایدن پس از آن صورت گرفت که ترامپ علناً اوکراین و چین را تشویق به تحقیق درباره بایدن و پسرش هانتر کرد. وکیل دونالد ترامپ گفته بود جو بایدن با تهدید به قطع کمک‌های مالی آمریکا به اوکراین، تحقیقات درباره فساد مالی‌اش را متوقف کرده بود. ترامپ نیز روز پنجشنبه ادعا کرد که بایدن تحقیقات درباره اقدامات پسرش در یک شرکت انرژی اوکراین را متوقف کرده است.
با این حال، پس از آنکه نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هفته گذشته اعلام کرد که مجلس با توجه به اقدام ترامپ در ترغیب اوکراین برای تحقیق درباره بایدن، تحقیقات رسمی استیضاح رئیس جمهور را آغاز خواهد کرد، ترامپ و جمهوریخواهان حالت تدافعی به خود گرفته اند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/97219/بایدن--ترامپ-با-درخواست-برای-تحقیق-درباره-من،-خود-را-متهم-می‌کند
بستن   چاپ