ایرانیان جهان
مراسم سالانه تجلیل از مسلمانان برتر کانادا برگزار می شود.
شنبه 13 مهر 1398 - 1:05:41 PM
ایرانیان جهان-
مراسم سالانه تجلیل از مسلمانان برجسته کانادا در زمینه های علمی و اجتماعی امروز در شهر تورنتو برگزار می شود.

به گزارش « شیعه نیوز »، «موریم فنسی» مدیر روابط عمومی جایزه مسلمان برتر (MAX)، اعلام کرد: امسال این مراسم به بررسی، گرامی داشت و منعکس کردن نقش سخن در طول تاریخ جوامع می پردازد.
وی افزود: شعار مراسم امسال «کلمات مهم است» که به خاطر رشد تبعیض و اسلام هراسی در جامعه ما انتخاب شده و به تأثیر سخنان و اعمال افرادی که به دنبال ایجاد تغییر مثبت در جهان هستند، اشاره می کند.
«آذر ظفر» از بنیانگذاران این جایزه گفت: من با تأثیر از پدرم که عمیقاً به مسائل مربوط به مسلمانان توجه داشت و معتقد بود باید با پیشرفت در زمینه علوم، فناوری، تجارت، حقوق، علوم اجتماعی و اخلاقیات به جامعه خدمت کرد، به فکر اهدای این جایزه افتادم.
این مراسم در چهار بخش برگزار می شود: بورسیه برای افراد برتر در زمینه دانشگاهی، جایزه به افراد برتر در مشاغل مختلف، بخش مشاوره که افراد تازه کار را برای استفاده از تجربیات افراد حرفه ای به آنها مرتبط می کند، تجلیل از فعالان اجتماعی، و بخش خدمات و امور خیریه.
این جایزه نخستین بار در سال 2015 به منظور تقدیر از دستاوردهای حرفه ای، آموزشی و خیریه مسلمانان در کانادا اهدا شد. این مراسم امروز شنبه در محل هتل «ریتز کارلتون» تورنتو برگزار می شود.



http://www.ilandnews.ir/fa/News/97236/مراسم-سالانه-تجلیل-از-مسلمانان-برتر-کانادا-برگزار-می-شود
بستن   چاپ