ایرانیان جهان

آخرين مطالب

خرید بیت کوین از صرافی آنلاین بیت ایمن ایالات متحده آمریکا

خرید بیت کوین از صرافی آنلاین بیت ایمن
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - در این مقاله صرافی آنلاین بیت ایمن درباره ارز دیجیتال بیت کوین و نحوه خرید آن صحبت می‌کند.

قطعا همه شما تاکنون اسم بیت کوین را شنیده‌اید. این ارز دیجیتال تاکنون توانسته به‌خوبی خود را در بین مردم ایران و جهان مطرح کند. با افزایش شهرت بیت کوین، میزان تقاضا برای آن بالا می‌رود. کافی است با ویژگی‌های این ارز دیجیتال جذاب آشنا شوید. ما در این مقاله، شما را با این ویژگی‌ها آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید. انسان در طول هزاران سال زندگی روی کره خاکی، همواره با نیازهای ثابت و متغیر زیادی روبه‌رو بوده است. در گذشته‌های دورتر، سطح این نیازها پایین‌تر بوده است اما پاسخگویی به آن‌ها با توجه به امکانات و ابزار انسان‌ها، سخت‌تر بوده است. برخی نیازها مانند پوشاک و خوراک همواره ثابت‌اند و بشر برای تأمین آن‌ها تلاش می‌کند. ابتدا برای تأمین این نیازها، مبادلات تهاتر صورت می‌گرفت و افراد دارایی‌های خود را برحسب نیازی که داشتند، با یکدیگر مبادله می‌کردند. این شیوه معامله‌گری تا جایی پاسخگوی نیاز انسان‌ها بود که افراد دارایی‌های مورد نیاز یکدیگر را در اختیار داشته باشند؛ بنابراین پیدا کردن طرف مقابل معامله کار سختی بود؛ بنابراین، به مرور زمان راهکارهایی مانند ضرب سکه‌های طلا و نقره ارائه شد. در چند قرن گذشته و با پیشرفت سطح دانش بشری، اسکناس‌ها به‌عنوان وسیله اصلی مبادلات معرفی شدند. اکنون در قرن بیست و یکم، ارزهای دیجیتال، در حال تسخیر سیستم‌های پرداختی هستند. رمزارز بیت کوین چیست و چگونه به وجود آمد؟
بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که ساخته و منتشر شد. بیت کوین یک شبکه پرداخت غیرمتمرکز و بدون واسطه و یک ارز دیجیتال قابل استخراج، خرید، فروش، انتقال و سرمایه‌گذاری است. در سال 2008، فرد یا افرادی مجهول‌الهویه، با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto)، اولین ارز دیجیتال را پدید آورد. عملکرد ساتوشی در ایجاد بیت کوین بسیار هوشمندانه بود. دلیل هوشمندانه بودن عملکرد آن‌ها، توجه به مسائل مهمی مانند میزان عرضه و تقاضا و تورم بود. نیاز، عامل اصلی شکل‌گیری تقاضا برای یک محصول یا خدمت است. چیزی که به وجود آن نیازی نباشد، معمولا مورد استقبال کم‌تری قرار می‌گیرد. بیت کوین نیازهای مختلف آدم‌ها را هدف گرفت تا بتواند آن‌ها را به سمت خود جذب کند. بعضی از این نیازها عبارت‌اند از: به دست گرفتن کنترل و غیرمتمرکز شدن پرداخت‌ها، عدم واسطه گرایی و انجام مستقیم مبادله‌ها، امنیت و سرعت بالا و قابلیت معامله در هر ساعت از شبانه‌روز با هر نقطه از دنیا و جلوگیری از جعل و تورم. جلوگیری از جعل و به‌اصطلاح دابل اسپندینگ (Double Spending)، جهت کاهش کلاه‌برداری‌ها در شبکه بیت کوین قرار داده شد. پذیرش بیت کوین به عنوان یک وسیله پرداخت 
در ابتدا پذیرش بیت کوین به عنوان یک وسیله پرداختی، کار دشواری بود؛ زیرا مردم نمی‌توانستند به آن اعتماد کنند. این موضوع تا زمانی ادامه پیدا کردن که یکی از اولین دارندگان بیت کوین، توانست اولین خرید انجام‌شده با ارز دیجیتال را به نام خود ثبت کند. در سال 2010 یک مرد آمریکایی توانست یک فروشنده را مجاب کند که در ازای 10 هزار بیت کوین، به او 2 عدد پیتزا بفروشد! این اتفاق تأثیر باورنکردنی در رشد ارزهای دیجیتال داشت. اگر این فرد در آن زمان این معامله را انجام نمی‌داد و سرمایه‌اش را فدای شکمش نمی‌کرد، قطعا بیت کوین و آلت‌کوین‌ها در حال حاضر در جایگاه بسیار پایین‌تری نسبت به سایر دارایی‌ها قرار داشتند.

ایرانیان جهان

بیت کوین به دلایل مختلفی، دارای ارزش بسیار بالایی است. شاید سؤال بسیاری از شما دوستان این باشد که چرا بیت کوین که هیچ پشتوانه دولتی ندارد، باید ارزشی هزاران برابر دلار و یورو و سایر ارزهای فیات داشته باشد؟ یکی از عوامل قیمت بالای بیت کوین و رشد تدریجی آن به مرور زمان دقیقا همین است. در این قسمت چند دلیل افزایش قیمت بیت کوین را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. غیرمتمرکز بودن و حذف واسطه‌ها عدم جعل و تورم امنیت و سرعت بالای تراکنش‌ها میزان عرضه پایین میزان تقاضای بالا اعتماد مردم در ابتدای عرضه بیت کوین که این ارز شهرت زیادی نداشت و تقاضا برای آن پایین بود، این ارز، ارزش چندانی نداشت. به مرور زمان، پیشرفت این عوامل باعث شدند که قیمت بیت کوین افزایش زیادی داشته باشد و حتی در دوره‌ای کوتاه به 64 هزار دلار برسد! بعد از این رشد قیمتی هیجانی که سقف قیمت بیت کوین را مقدار زیادی جا‌به‌جا کرد، این ارز دچار افت قیمت محسوسی شد. دلیل این افت قیمت بسیار واضح است. فرض کنید شما بیت کوین را در قیمت 20 هزار دلار خریده‌اید و اکنون قیمت آن به 60 هزار دلار رسیده است. این یعنی شما سود زیادی از سرمایه‌گذاری خود دریافت کرده‌اید و اکنون قصد استفاده از آن را دارید. پس بیت کوین‌های خود را می‌فروشید. با فروش بیت کوین، قیمت آن دچار افت می‌شود. در این شرایط چه کاری درست است؟ وقتی قیمت بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال کاهش پیدا می‌کند، فروش آن‌ها موجب ضرر شما می‌شود. بهترین کار در این زمان خرید است. شما اکنون بیت کوین 60 هزار دلاری خود را فروخته‌اید و قیمت آن به 30 هزار دلار رسیده است. اگر الان بیت کوین بخرید، در واقع 2 برابر قبل سرمایه دارید! از طرفی سقف بعدی بیت کوین قطعا بالای 60 هزار دلار خواهد بود. با فرض رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به 90 هزار دلار، سرمایه شما 3 برابر شده است. پس نباید در قیمت‌های بالا خرید کنید تا بتوانید از معامله خود سود بگیرید. اکنون قیمت بیت کوین 35,464 دلار است. ارزش بازار این ارز هم معادل 664,566,303,715 دلار است. این رقم باعث شده تا بیت کوین در رتبه اول بازار کریپتوکارنسی قرار بگیرد.

ایرانیان جهان

در گذشته که صرافی‌های ارز دیجیتال تعداد محدودی داشتند و خرید از آن‌ها مرسوم نبود، افراد حقیقی بیت کوین را با قیمت دلخواه با یکدیگر معامله می‌کردند. اگر شما نمی‌دانستید قیمت بیت کوین چقدر است و قصد خرید آن را داشتید، ممکن بود ضرر زیادی از خرید آن کنید. از طرفی اعتماد به طرف مقابل در این معامله کار دشواری بود. امروزه صرافی‌های زیادی در حوزه رمزارزها فعالیت می‌کنند. در ایران هم تعداد این صرافی‌ها بسیار افزایش یافته است. خرید بیت کوین از صرافی آنلاین ارز دیجیتال می‌تواند بهترین گزینه شما برای سرمایه‌گذاری در این کوین باشد. صرافی آنلاین بیت ایمن یک صرافی آنلاین ایرانی در حوزه ارز دیجیتال است که می‌توانید بیت کوین را با کم‌ترین کارمزد از آن بخرید. صرافی‌های دیگری هم در این زمینه فعالیت می‌کنند اما امکانات این صرافی را ندارند. برخی از این امکانات، سرعت و امنیت بسیار بالا، کارمزد بسیار پایین، مسابقات اینستاگرامی، کسب درآمد از دعوت دوستان، کیف پول مجازی ارز دیجیتال، آموزش‌ها و تحلیل‌های رایگان، تنوع ارزی بسیار بالا، انتشار اخبار مهم ارز دیجیتال و پشتیبانی آنلاین 24 ساعته است. با مراجعه به سایت رسمی صرافی بیت ایمن می‌توانید دراین‌باره اطلاعات بیشتری کسب کنید. بیت کوین تنها ارز دیجیتال نیست و حدود 10 هزار ارز دیگر هم تحت عنوان آلت کوین در بازار رمزارزها قرار دارند. برخی از این ارزها توانسته‌اند پول سرمایه‌گذاران را در طول یک روز 8 یا 9 برابر کنند! با این وجود اعتمادی که نسبت به بیت کوین و آلت‌کوین‌های مشهور مانند اتریوم وجود دارد، نسبت به سایر ارزها وجود ندارد. پس خرید بیت کوین سرمایه‌گذاری کم ریسک تری به نظر می‌رسد. برترین ارزهای بازار کریپتوکارنسی را می‌توانید از طریق صرافی آنلاین بیت ایمن بخرید.

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/254914/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد

روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل

ماجرای شایعه خروج ایران از ایکوم و ایکوموس چیست؟

روایت مقام سازمان ملل از وضعیت بیمارستان‌های غزه

اذعان آمریکا و غرب به دست برتر روسیه در جنگ با اوکراین

صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد

آغاز فروش اینترنتی دارو از ماه آینده

مهلت تبدیل مجوزهای قدیمی فعالان اقتصادی به مجوزهای جدید اعلام شد

یک دهه حرف‌های تکراری؛ آیا مواضع فرزین با رئسای سابق بانک مرکزی تفاوتی دارد؟!

جزئیات افزایش حقوق سرایداران مدارس اعلام شد

بهره‌برداری از 54 طرح صنعتی و گردشگری در قشم

تصاویر | تشییع پیکر پرویز داوودی

جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد

جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری

حماس: درحال حاضر زمینه‌ای برای مذاکره وجود ندارد

آیت‌الله جوادی آملی: بانک‌ها جلوی اختلاس‌ها را بگیرند

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

قطار وعده‌ها برای ساخت راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری

نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از مدیران عامل هلدینگ‌های سرمایه گذاری

خبر جدید سازمان هواپیمایی کشوری برای خرید و فروش هواپیماهای جت7 نفره | چه کسانی می توانند جت‌ خصوصی بخرند؟

نظرات و مطالبات مردم از اقتصاد را در «هشت صبح» بشنوید

ترکیه در برابر تورم و ریاضت اقتصادی

اهدای 100 هزار گل لاله به شهر جنگ‌زده اوکراین

بحرین میزبان نشست آینده سران اتحادیه عرب

پلیس آمریکا یکصد دانشجوی حامی فلسطین را بازداشت کرد

رسوایی‌های گسترده در پارلمان انگلیس

جزئیات آخرین تحولات منطقه از زبان خبرنگار صداوسیما در مرز لبنان

پیامدهای اِل‌نینو؛ اعلام وضعیت اضطراری و جیره‌بندی برق در اکوادور

مقام مسئول: 6 دهک جامعه توان خرید خانه را ندارند

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

دستگاه های صدرنشین و قعر نشین تبدیل مجوزهای کاغذی را بشناسید

مشوق های مالیاتی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به گونه ای دیده شده که تولید را در این مناطق تقویت کند

مصوبه اقتصادی سفر دولت به لرستان همچنان در ابهام/ازنا«فولادی»نشد!

موفقیت صنعت نفت در بخش فروش در شرایط تحریمی و کمک به رشد اقتصادی کشور

آوارها در غزه وسیله‌ای برای سرگرمی کودکان شد

اعتراض مردم انگلیس به وتوی آمریکا علیه فلسطین

تجمع مردم لبنان در مقابل سفارت اردن

رسانه‌های صهیونیستی: 250 هزار فلسطینی رفح را ترک کرده‌اند

آلمان 4 پاتریوت دیگر می‌خرد

فعال سیاسی: بدون تغییر در تیم اقتصادی دولت نباید منتظر بهبود اوضاع بود

خط فقر 150 هزار تومانی در سال 84

روز خوش بورس؛ جهش 78 هزار واحدی شاخص

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در سال 1402 در قشم/ 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید

قاضی زاده هاشمی: بنگاه های اقتصادی بنیاد شهید واگذار می شود

تمرکز دشمن در حوزه اقتصاد پس از شکست در عرصه نظامی