ایرانیان جهان

آخرين مطالب

فضای ابری رایگان ابر آروان؛ ایمن و همیشه در دسترس ایالات متحده آمریکا

فضای ابری رایگان ابر آروان؛ ایمن و همیشه در دسترس
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - در این مطالب ابر آروان قصد دارد که در مورد فضای ابری توضیح دهد تا شاید گره‌گشای مشکلات ذخیره‌سازی بسیاری از افراد و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ آنلاین باشد.

اگر با دنیای دیجیتال فاصله داشته باشید، شاید شنیدن عبارت سرویس ابری یا رایانش ابری برایتان کمی نامأنوس باشد؛ اما اگر می‌خواهید همگام با توسعه‌ی دنیای دیجیتال قدم بردارید، باید با عبارات سرویس S3، فضای ابری، فضای ذخیره‌سازی ابری و ... بیشتر آشنا شوید. امروزه به لطف توسعه‌ی تکنولوژی و فراگیری دنیای دیجیتال در جامعه، بسیاری از روش‌های سنتی و قدیمی نقل و انتقال اطلاعات، کم‌کم به فراموشی سپرده می‌شود و جای خود را به روش‌های مدرن و پیشرفته می‌دهد. همه‌ی ما برای ذخیره‌سازی اطلاعات، از وسایل گوناگونی استفاده می‌کنیم، وسایلی مانند فلش مموری‌ها،‌ هارد اکسترنال، کارت‌های حافظه و... . در واقع تمامی این تجهیزات، حافظه‌های خارجی بسیار کاربردی هستند که در ظرفیت‌های گوناگون وجود دارند و البته هر کدام دارای معایب و مزایای خاص خود هستند؛ اما بحث سرویس ابری و فضای ابری حکایت دیگری است. نکته‌ای که در مورد تمامی این ابزارهای ذخیره اطلاعات وجود دارد این است که برای دسترسی به اطلاعات ذخیره‌شده باید به شکل فیزیکی به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. اما تاکنون با خود فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید بدون حضور فیزیکی در همه جای دنیا به داده‌های خود دسترسی داشته باشید؟ آیا راهی سراغ دارید که کلیه‌ی اطلاعات مورد نیازتان را در سرتاسر دنیا در اختیار داشته باشید؟ پاسخ ما بسیار ساده است، با استفاده از فضای ابری رایگان این کار برایتان میسر می‌شود. فضای ذخیره‌سازی ابری چیست؟
فضای ذخیره‌سازی ابری یا Cloud Storage، یکی از زیرمجموعه‌های رایانش ابری و یک بستر ذخیره‌سازی داده‌هاست که به کاربر کمک می‌کند بدون نیاز به دستگاه ذخیره‌سازی فیزیکی، تنها به وسیله‌ی اینترنت، فایل‌ها و اطلاعات خود را در فضایی مجازی بارگذاری کرده و به هنگام نیاز در هر زمانی به آن‌ها دسترسی داشته باشد. در واقع فضای ذخیره‌سازی ابری، بستری مطمئن و آنلاین برای ذخیره‌سازی اطلاعات و فایل‌ها است و این امکان را برای شما ایجاد می‌کند که در هر زمان و مکان و با هر دستگاهی، تنها با داشتن اینترنت به فایل‌های ذخیره‌شده خود دسترسی داشته باشید. انواع فضای ابری کدام‌اند؟
سرویس‌های فضای ابری رایگان یا ذخیره‌سازی ابری، انواع مختلفی دارند که عبارت‌اند از: سرویس ذخیره‌سازی ابری شخصی (Personal) این فضا معمولاً برای فرد حقیقی و به شکل شخصی استفاده می‌شود. سرویس ذخیره‌سازی ابری خصوصی (Private) همان‌طور که از اسمش پیدا است این فضا به شکل انحصاری به وسیله‌ی یک کسب‌وکار یا سازمانی خاص استفاده می‌شود. یک ابر خصوصی می‌تواند به شکل فیزیکی در مرکز داده‌های شرکت واقع شود. سرویس ذخیره‌سازی ابری عمومی (Public) ابر عمومی به مجموعه‌ای از منابع مجازی گفته می‌شود که از سخت‌افزارها نیرو می‌گیرد و مدیریت و مالکیت و همچنین سازمان‌دهی آن‌ها را یک شرکت ثالث بر عهده دارد. فضای ابری گوگل یا Google Cloud و AWS آمازون، معروف‌ترین ابرهای عمومی هستند که حجم وسیعی از خدمات رایانش ابری و فضای ابری را به کاربران ارائه می‌دهند. سرویس ذخیره‌سازی ابری ترکیبی (Hybrid) ابر ترکیبی، راه‌حلی معجزه‌آسا برای کسب‌وکارهاست که از طریق نرم‌افزاری کاملاً اختصاصی می‌تواند بین سرویس‌های جداگانه، ارتباط برقرار کند. در واقع ترکیب یک ابر خصوصی با یک یا چند سرویس ابر عمومی است که می‌تواند انعطاف‌پذیری و سازگاری بیش‌تری برای مشاغل فراهم کند. این سرویس یکی از انواع رایانش ابری یا فضای ابری رایگان است که بسیار قدرتمند بوده و امکانات بی‌نظیری برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کند. با استفاده از این سرویس کسب‌وکارها می‌توانند به بهترین شکل ممکن داده‌های خصوصی‌شان را کنترل کنند. یک سازمان یا کسب‌وکار می‌تواند داده‌ها و اطلاعات حساس را روی یک مرکز داده محلی یا یک ابر خصوصی ذخیره کرده و هم‌زمان از منابع قوی ابر عمومی مدیریت‌شده نیز استفاده کند. فضای ذخیره‌سازی ابری آروان چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر به دنبال یک فضای ذخیره‌سازی ابری مطمئن، امن و بدون دغدغه‌ی نسخه پشتیبان هستید، فضای ابری رایگان آروان برای شما بهترین گزینه است. فضای ابری رایگان آروان از نوع Object Storage است که با حذف کلیه‌ی محدودیت‌های سیستم ذخیره‌سازی سنتی، ابزاری مناسب برای به اشتراک‌گذاری و نگه‌داری فایل‌های آرشیوی و پشتیبان محسوب می‌شود. فایل‌ها و اطلاعاتی نظیر تصاویر ارسالی کاربران، مدارک اسکن شده، تصاویر پروفایل درون اپلیکیشن و ... با امنیت بالا و به‌سادگی در فضای ذخیره‌سازی ابری آروان قابل نگه‌داری است. با توجه به این شرایط قطعاً این گزینه یکی از بهترین‌ها برای کسب‌وکارهاست. امکانات فضای ذخیره‌سازی ابر آروان چیست؟
فضای ذخیره‌سازی ابر آروان قابلیت‌ها و امکان زیادی برای کاربران فراهم می‌کند که عبارت‌اند از: دسترسی آسان: با توجه به سازگاری پروتکل s3 با API ابر آروان، استفاده از این فضا به‌راحتی برای کاربران امکان‌پذیر است. مدیریت با شیوه‌ی دلخواه: با استفاده از API فضای ابری ایرانی آروان می‌توانید تمامی اطلاعات و داده‌های خود را با شیوه‌های دلخواهتان مدیریت کنید. کاهش ریسک از دست دادن اطلاعات: ابر آروان با ذخیره‌سازی اطلاعات شما در سه نقطه‌ی جغرافیایی متفاوت، درصد ریسک از دست دادن داده‌ها و اطلاعاتتان را به صفر می‌رساند. استفاده از فضای نامحدود ابری: زیرساخت‌های فضای ابری رایگان آروان روزانه در حال توسعه و پیشرفت است. با استفاده از این محصول دیگر دغدغه‌ی کمبود فضا را نخواهید داشت. قابلیت تغییر حجم فضای ابری رایگان: با فضای ذخیره‌سازی ابری آروان، به‌راحتی می‌توانید در چشم بر هم زدنی منابع ذخیره‌سازی‌تان را افزایش یا کاهش دهید. چرا از خدمات ابری آروان استفاده کنیم؟
در اینجا چند دلیل اساسی و مهم وجود دارد که استفاده از خدمات ابری آروان را به کلیه کاربران توصیه کنیم: با استفاده از رایانش ابری، دیگر لازم نیست که سرمایه‌تان را به خرید سخت‌افزار و نرم‌افزار و راه‌اندازی دیتاسنترهای موجود در سایت اختصاص دهید. حتی دیگر لازم نیست برای مدیریت و نگه‌داری زیرساخت‌هایتان هزینه‌های فراوان برای نیروی انسانی بپردازید. اگر از هزینه‌ی برق شبانه‌روزی بگذریم به شکل کلی با استفاده از فضای ابری، هزینه‌هایتان را کاهش می‌دهید. یکی از مزیت‌های مهم استفاده از سرویس‌های رایانش ابری، سرعت استفاده از آن‌ها است. با فضای ابری ایرانی آروان تنها با چند کلیک ساده می‌توانید به سریع‌ترین شیوه‌ی ممکن خدماتتان را دریافت کنید. با استفاده از فضای ابری رایگان آروان به جز صرفه‌جویی در هزینه‌ها، به‌راحتی می‌توانید پهنای باندتان را افزایش یا کاهش دهید. صرف نظر از موقعیت جغرافیایی، در هر جای دنیا که باشید، تنها در عرض چند دقیقه می‌توانید ظرفیت منابع خود را تنظیم کنید. با استفاده از خدمات فضای ابری رایگان می‌توانید با خیال راحت مدیریت زیرساخت‌های سنتی و فیزیکی خود را کنار بگذارید و سرمایه‌ی خود را صرف توسعه و بهبود کسب‌وکارتان کنید. بدون محدودیت مکانی و زمانی، به‌راحتی به داده‌ها و اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. و در نهایت با استفاده از فضای ابری رایگان ابر آروان، از امنیت داده‌های خود اطمینان پیدا کنید. قیمت و پلن‌های فضای ذخیره‌سازی ابری آروان چگونه است؟
ابر آروان برای استفاده از محصول فضای ابری چهار پلن اقتصادی و کاربردی تعریف کرده است که شما می‌توانید با توجه به نیازتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید یا از فضای ابری رایگان آروان بهره‌مند شوید. از آن‌جایی که دغدغه‌ی ابر آروان، همواره ارائه بهترین کیفیت و در عین حال باصرفه‌ترین خدمات است؛ در این زمینه نیز سعی کرده خدماتی مطلوب به کلیه کاربران ارائه دهد. با انتخاب خدمات آروان دیگر دغدغه تأمین زیرساخت برای پشتیبان‌گیری از فایل‌ها و اطلاعاتتان نداشته باشید. البته اگر به دنبال بهترین فضای ابری رایگان هستید هم می‌توانید سری به سایت ابر آروان بزنید. همین حالا از فضای ابری رایگان ابر آروان استفاده کنید.

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/256865/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست

کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک های دوربرد به اوکراین را تایید کرد

ماجرای 4 اسیر قدیمی اسرائیلی که «ابوعبیده» از آن ها یاد کرد

تکرار یک اشتباه

تندروها در پی رسیدن به کرسی قالیباف؟

حامیان گشت ارشاد

لحظه هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان اسرائیلی توسط حزب‌الله

والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است

تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو

پیام‌های حمله به دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه

اختصاص 420 میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام

ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی در توسعه سریلانکا مشارکت کند

دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است

دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد

تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت

تکرار قصه ناتمام زن‌کشی

فصل جدید مسلمان‌ستیزی مودی

وطن امروز نوشت: نظام اسلامی و چالش کشف حجاب

دیوار کلاهبرداری فرو ریخت

«طوفان اقصی» کار «رئیس سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل» را ساخت

تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی

اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم

سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

معاون سازمان توسعه تجارت: اعدادی که برای تجارت با آفریقا اعلام می‌شود واقعی نیست

رئیسی: ایران کشوری پیشرفته و فناور است/ برای صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا آماده‌ایم

کدام استان‌ها و دستگاه‌ها در تبدیل مجوز‌های کاغذی صدرنشین هستند؟

اقدام دانشجویان دانشگاه پلی‌تکنیک کالیفرنیا در اعتراض به نسل‌کشی اسرائیل در غزه

سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره

بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد

جایزه تتر و بیت‌کوین تا +30 میلیون تومان در ازای یک ثبت‌نام ساده

رئیس فراکسیون کارگری مجلس: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فن‌آور است

افتتاح 3 مگاپروژه حوزه انرژی سریلانکا توسط سید ابراهیم رئیسی/ امضای 5 سند همکاری میان ایران و سریلانکا/رئیسی: تهدیدها و تحریم ها ملت ایران را متوقف نکرده است/ رئیس جمهور سریلانکا: از حمایت های ایران تشکر می کنیم

مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان 218 میلیارد ریال است

3.5 درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است

فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد

رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فناور است

رئیس جمهور: برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم

برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم

داستان ابوشجاع

روایت «فارن پالیسی» از تله‌ای که اسرائیل در آن گرفتار شده است

اسیر اسرائیلی: نتانیاهو خجالت بکش!

دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید

آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است

ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس

اعمال مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

30 کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند