ایرانیان جهان
سه‌شنبه‌های ایثارگری در مازندران
چهارشنبه 29 فروردين 1403 - 08:30:12
ایرانیان جهان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به صورت چهره به چهره با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران شهرستان سوادکوه شمالی دیدار و دغدغه.های آنان را رسیدگی کرد.

به گزارش ایثار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به منظور آگاهی از وضعیت خدمت رسانی به جامعه معزز ایثارگری و پیگیری مشکلات به شهرستان سوادکوه شمالی سفر کرده است و به صورت چهره به چهره با خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز این شهرستان و روستاهای اطراف دیدار کرد.
دکتر سعید کهن سال پس از ملاقات عمومی با جامعه ایثارگری سوادکوه شمالی، گفت: در این ملاقات عمومی مشکلات و دغدغه های جامعه ایثارگری این شهرستان در بخش اشتغال، موضوعات درمانی، وام مسکن، ارائه تسهیلات در حوزه وام صندوق شاهد، کمسیون پزشکی ایثارگران و ... پس از بررسی در قالب قوانین و مقررات و در نظر گرفتن اولویتها، رسیدگی شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون اشتغال، افزود: فرزندان معزز شهدا و نیز فرزندان جانبازان 70درصد و بالاتر تا پایان فروردین ماه سال جاری فرصت دارند در دومین آزمون استخدامی ثبت نام کنند، نگاه بنیاد این است که مشکل اشتغال و بیکاری فرزندان معزز شاهد و ایثارگر و دغدغه خانواده های آنان در این رابطه برطرف شود.
کهن سال با اشاره به برنامه های بنیاد در جهت ارائه خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در سال جاری، اظهار کرد: فرایند خدمت رسانی در قالب برنامه های محوری و تحولی خواهد بود، تلاش بی وقفه، کارمیدانی همراه با عمل، رضایتمندی توآم با تکریم، پاسخگویی در مقابل مشکلات، تسهیل و تسریع در کار، بهره گیری از ظرفیتها در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مطالبه گری در چارچون قانون از اولویتهای اصلی ما محسوب میشود.
دکتر میرصادقی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد و خسرونژاد رئیس بنیاد؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران را در ملاقات عمومی همراهی کردند.
دیدار با جانباز 50 درصد( آزاده 10 سال اسارت) محمدرضا صلواتی، نشست باامام جمعه و سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی از برنامه های مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به این شهرستان بوده است.
گفتنی است حسب تأکید مدیرکل بنیاد مازندران، ملاقات عمومی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سه شنبه های هر هفته در 22 شهرستان برگزار میشود.
انتهای پیام/

http://www.ilandnews.ir/fa/News/1125714/سه‌شنبه‌های-ایثارگری-در-مازندران
بستن   چاپ