ایرانیان جهان
امکان سفارش غذا از طریق «استوری» های اینستاگرام میسر شد؛ فعلا در آمریکا، کانادا و بریتانیا
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 10:31:58 AM
ایرانیان جهان-به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از AFP ، شرکت اینستاگرام گفت که تغییرات جدید را برای حمایت از کسب وکارهای محلی در دوران قرنطینه اجباری ارائه کرده است و به رستوران ها امکان می دهد تا از آنجا که فروش مستقیم شان کاهش یافته است، خدمات خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند.
این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و ویدیو که متعلق به فیسبوک است، گفته دکمه جدیدی برای «اقدام» به صفحه رستوران ها اضافه خواهد شد و آنها نیز می توانند برچسب «سفارش غذا» را در«استوری» های خود بگنجانند.
افرادی که روی هر یک از آن لینک ها کلیک کنند، می توانند خرید خود را از تارنمای آن کسب، پیش ببرند.
اینستاگرام گفت که این طرح برای کمک به تجارت هایی طراحی شده که در حال دست و پنجه نرم کردن با بحران کووید-19 هستند و به افراد امکان می دهد تا از رستوران های محبوب محل خود حمایت کنند.
این طرح هفته گذشته در ایالات متحده و کانادا راه افتاد و به عنوان بخشی از توسعه آن به کل جهان، به بریتانیا هم رسیده است.
در آن زمان، این شبکه اجتماعی گفت: «ما به کار بر روی ویژگی هایی که به شما کمک می کند تا از تجارات کوچکی که به آنها علاقه دارید حمایت کنید، ادامه خواهیم داد.»
این به روز رسانی اینستاگرام در پی اقدام اخیر واتس اپ، شرکت دیگر متعلق به فیسبوک، انجام می گیرد که برچسب هایی جدیدی ارائه کرد که به مردم امکان می دهد درباره ابعاد مختلف این بیماری عالم گیر با هم ارتباط بگیرند.
این برچسب ها که طی همکاری با سازمان جهانی بهداشت طراحی شده اند، برای کمک به کاربران فراهم شده است تا افکار و احساسات خود را درباره قرنطینه سراسری، بهتر و دقیق تر با هم به اشتراک بگذارند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/148627/امکان-سفارش-غذا-از-طریق-«استوری»-های-اینستاگرام-میسر-شد؛-فعلا-در-آمریکا،-کانادا-و-بریتانیا
بستن   چاپ