ایرانیان جهان
اقدامات امنیتی اطراف پارلمان آلمان تشدید می شود
سه شنبه 11 شهریور 1399 - 1:32:59 PM
ایرانیان جهان-به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، پارلمان آلمان بعد از حمله اخیر معترضان به ساختمان این نهاد مهم در اواخر هفته گذشته ساخت یک گودال به عرض 10 متر و دو حصار امنیتی در اطراف پارلمان را در دستور کار قرار می دهد.
سخنگوی پارلمان آلمان در این باره به تاگس اشپیگل گفته است که از دولت درخواست می شود برنامه زمان بندی شده و سریعی در این راستا را ارائه دهد.
روز شنبه حدود 40 معترض به محدودیت های کرونایی به ساختمان پارلمان آلمان در برلین حمله کردند. معاون رئیس پارلمان آلمان هم در این باره گفته است: ما شرایط را به صورت جامع با ایالت، ناحیه، پارلمان آلمان، دفتر پلیس جنایتی ایالتی و وزارت کشور مورد بحث و گفتگو قرار خواهیم داد.
تا قبل از هجوم معترضان به ساختمان پارلمان تنها مسئله حملات تروریستی به این ساختمان مطرح بود و تمهیداتی برای مقابله با این مسئله در دستور کار قرار داشت.
"فرانک والتر اشتاین مایر"، وزر امور خارجه آلمان بعد از دیداری با 6 تن از کارکنان پلیس که در حمایت از ساختمان پارلمان آلمان در برابر هجوم معترضان شرکت داشتند از آن ها قدردانی کرد. وی همه شهروندان را به حمایت از دموکراسی فراخوانده و گفت: این وظیفه همه جامعه و تک تک افراد است.
اشتاین مایر تحرکات راست گرایان افراطی در اطراف پارلمان آلمان و برافراشتن نمادها و پرچم های این جنبش را حمله ای غیر قابل تحمل به قلب دموکراسی دانسته و گفت: ما هرگز چنین اقدامی را نمی پذیریم.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/178346/اقدامات-امنیتی-اطراف-پارلمان-آلمان-تشدید-می-شود
بستن   چاپ