ایرانیان جهان
تشدید اختلافات در بین اعضای تیم حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ
دوشنبه 3 آذر 1399 - 19:53:13
ایرانیان جهان - تسنیم / ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ هرگونه همکاری با سیدنی پاول یکی از وکلای ارشد تیم حقوقی رئیس جمهور آمریکا را رد کرده است.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، ستاد انتخاباتی ترامپ روز یکشنبه سعی کرده است تا منکر هرگونه همکاری با سیدنی پاول یکی از وکلای ارشد تیم حقوقی ترامپ شود، این اقدام پس از آن صورت گرفته است که او یک سری اتهامات بی پایه و اساس را درباره تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح کرده است.
بر اساس این گزارش، ستاد انتخاباتی ترامپ مدعی شده است که شکایت های حقوقی سیدنی پاول با ظرفیت و توانایی شخصی اش بوده و او عضو ستاد انتخاباتی ما نیست.
این ادعا در حالی مطرح شده است که بسیاری از شکایت های ستاد ترامپ در اعتراض به روند شمارش آرا توسط رودی جولیانی و سیدنی پاول و سایر وکلا تنظیم و به دادگاه ها ارائه شده است.
سیدنی پاول که پیش از این وکیل مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید بوده، هفته گذشته در کنفرانس خبری وکلای ستاد ترامپ شرکت کرده بود.
ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز اخیرا در یک توئیت، سیدنی پاول را یکی از اعضای ارشد تیم حقوقی ستاد انتخاباتی اش معرفی کرده بود.
در حالی که رسانه های جریان اصلی بایدن را به عنوان پیروز انتخابات نوامبر اعلام کرده‌اند ولی دونالد ترامپ هنوز حاضر به پذیرش شکست نشده است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/201826/تشدید-اختلافات-در-بین-اعضای-تیم-حقوقی-ستاد-انتخاباتی-ترامپ
بستن   چاپ