ایرانیان جهان
شرایط زندگی در آلمان چگونه است؟
سه شنبه 18 آذر 1399 - 11:10:16 AM
ایرانیان جهان-تغییر محل زندگی حتی از شهر خود به شهری دیگر کاری چالش برانگیز است. این امر در مقیاس بزرگتر یعنی به کشوری دیگر سخت تر نیز خواهد بود. اندکی آمادگی و اطلاع از مشکلات پیش رو می تواند کمک بسزایی به شما کند. در این مقاله به بررسی مواردی که شاید از دور کوچک به نظر برسند ولی زمانی که با آنها مواجه می شوید زمانبر خواهند بود، اشاره می کنیم. زمانی با این موارد مواجه خواهید شد که اقامت اروپا یا ویزای مورد نظر خود را اخذ کرده باشید. درادامه با بررسی شرایط زندگی در آلمان با موسسه حقوقی سایرس همراه باشید.
بالارفتن هزینه رفتن به آلمان با انتقال اسباب و اثاثیه
آیا اسباب و اثاثیه منزل خود را به آلمان می فرستید؟ تصمیم گیری در مورد این مسئله بسیار مهم است. دولت آلمان قوانین سختگیرانه ای برای واردات اسباب و لوازم منزل به خصوص خودرو شخصی وضع کرده است.
پیدا کردن آپارتمان مبله کمی سخت است. اکثر آپارتمان ها یا خانه ها غیر مبله به فروش می رسند. باید تصمیم بگیرید هزینه حمل و نقل وسایلتان به صرفه تر از خرید وسایل جدید خواهد بود یا خیر؟ هزینه اجاره یا خرید ملک در شهرهای بزرگ مانند هامبورگ، برلین و مونیخ بالاتر است.
بهتر است وسایل برقی مانند یخچال، فریزر و تلویزیون 220 ولتی خریداری کنید و سراغ لوازم برقی آمریکایی 110 ولتی نروید. به عنوان مثال تلویزیون معمولی آمریکایی حتی با مبدل ولتاژ هم کار نخواهد کرد. وسایلی که باتری دارند مانند موبایل، لپ تاپ و آی پد با یک داپتور به راحتی قابل استفاده هستند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/205666/شرایط-زندگی-در-آلمان-چگونه-است؟
بستن   چاپ