ایرانیان جهان
حضور پلیس در اطراف ساختمان پارلمان آلمان تقویت می شود
یکشنبه 21 دی 1399 - 1:24:47 PM
ایرانیان جهان-به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "دی ولت" آلمان، پلیس برلین در واکنش به حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا که روز چهارشنبه انجام شد حضور خود به منظور حمایت از ساختمان پارلمان آلمان در برابر حملات احتمالی مشابه را افزایش داده است.
به نوشته نشریه بیلد آلمان "وولفگانگ شایبله"، رئیس پارلمان آلمان طی نامه ای برای اعضای پارلمان آلمان توضیح داد که پلیس ایالتی برلین تفویت نیروهای خود در اطراف ساختمان پارلمان ( رایشس تاگ) را در دستورکار قرار داده است.
یک سخنگوی پلیس آلمان خبر داد که اقدامات حمایتی برای ساختمان های مهم در پایتخت با توجه به وضعیت پیش آمده در آمریکا از جمله برای پارلمان آلمان منطبق با اوضاع خواهد شد.
پیشنهاد آلمان به آمریکا برای ایجاد یک طرح مارشال برای حمایت مشترک از دموکراسی
کرونا در اروپا| از کسری بودجه بالا در آلمان تا تمدید وضعیت اضطراری در ایتالیا
ابراز نگرانی آلمان درباره شکست ها در مسیر خلع سلاح اتمی
کرونا عامل افزایش بیکاری در آلمان برای اولین بار از سال 2013
رئیس پارلمان آلمان "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا را مسئول حمله به ساختمان کنگره ارزیابی کرده و گفت: این اقدام یک حمله تحریک شده از طرف رئیس جمهور منتخب علیه پارلمان و دموکراسی است.
در اوایل سپتامبر برخی معترضان به محدودیت های کرونایی که گفته می شد از راستگرایان افراطی بوده اند به ساختمان پارلمان حمله کرده موانع را شکسته و قصد ورود به این نهاد مهم در آلمان را داشتند که با حضور گسترده پلیس متفرق شدند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/213493/حضور-پلیس-در-اطراف-ساختمان-پارلمان-آلمان-تقویت-می-شود
بستن   چاپ