ایرانیان جهان
واکسن کرونا برای رئیس ستاد ارتش اسپانیا دردسر ساز شد
سه شنبه 7 بهمن 1399 - 10:34:02 AM
ایرانیان جهان - فارس / ژنرال «میگوئل آنجل ویلارویا» رئیس ستاد مشترک ارتش اسپانیا به دلیل اقدام برای دریافت واکسن کرونا در حالی که در بین گروه‌های اولویت دار نبوده، مجبور به استعفا شد.
پس از آنکه رسانه‌ها فاش کردند که ویلارویا واکسن کرونا زده است، «مارگاریتا رابلس» وزیر دفاع اسپانیا از رئیس ستاد ارتش خود خواست تا در این باره به ارائه توضیح بپردازد.
در بیانیه استعفای رئیس ستاد مشترک ارتش اسپانیا به طور شفاف به این موضوع اشاره نشده، اما آمده است: «ژنرال ویلارویا هرگز به دنبال بهره‌گیری غیر قابل توجیه از امتیازاتی نبوده که وجهه نیروهای مسلح را تخریب کند.»
در بیانیه وزارت دفاع اسپانیا درباره استعفای ویلارویا آمده است که رئیس ستاد مشترک ارتش اسپانیا تصمیمی را اتخاذ کرده که فکر می‌کند صحیح است.
در ابتدای شیوع ویروس کرونا، ویلارویا به عنوان نماینده ارتش، هر روز در رسانه‌ها درباره اقداماتی که نظامیان در پاکسازی خانه‌های سالمندان و رسیدگی به افراد سالخورده انجام می‌دادند، گزارش می‌داد.
اوضاع شیوع کرونا در اسپانیا همچنان وخیم بوده و شمار مبتلایان به این ویروس در این کشور اروپایی به حدود 2 میلیون و پانصد هزار نفر رسیده است.
همچنین شمار قربانیان کرونا در اسپانیا از 55 هزار نفر عبور کرده است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/218599/واکسن-کرونا-برای-رئیس-ستاد-ارتش-اسپانیا-دردسر-ساز-شد
بستن   چاپ