ایرانیان جهان
قابلیت ثبت ECG و فشار خون به ساعت های گلکسی واچ در 31 کشور اضافه شد
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 10:35:51
ایرانیان جهان - سامسونگ اعلام کرد جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن Health Monitor امکان ثبت نوار قلب و فشار خون را به گلکسی واچ 3 و واچ اکتیو 2 در 31 کشور اضافه می‌کند.

پس از مدتی نسبتا طولانی، سامسونگ سرانجام از اضافه‌شدن قابلیت ثبت نوار قلب ( ECG) و نظارت روی فشار خون به ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 3 و گلکسی واچ اکتیو 2 خبر داده است. براساس گزارش خبرگزاری GSMArena ، اپلیکیشن Samsung Health Monitor گواهی CE را در منطقه‌ی اقتصادی اروپا دریافت کرده و این یعنی از استانداردهای لازم برای حفاظت از سلامت و ایمنی کاربر برخوردار است. کاربران جدید در تمامی کشورهای حاضر در منطقه‌ی اقتصادی اروپا به‌همراه بریتانیا، شیلی، اندونزی و امارات متحده‌ی عربی می‌توانند نوار قلب و گزارش فشار خون خود را مستقیما ازطریق ساعت هوشمند سازگار با این قابلیت‌ها ثبت کنند. مقاله‌های مرتبط:
بررسی گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ سامسونگ گلکسی واچ 3 معرفی شد
تا پیش از اضافه‌شدن کشورهای یادشده، دو سرویس سلامتی‌محور سامسونگ صرفا در کره‌‌جنوبی و ایالات متحده‌ی آمریکا دردسترس قرار داشتند. به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن Health Monitor قرار است از 4 فوریه‌ی 2021 (16 بهمن 1399) به‌تدریج در‌دسترس قرار گیرد. آموزش ثبت نوار قلب و گرفتن فشار خون در ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 را می‌توانید در یوتیوب مشاهده کنید. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این خبر چیست؟

http://www.ilandnews.ir/fa/News/219061/قابلیت-ثبت-ECG-و-فشار-خون-به-ساعت-های-گلکسی-واچ-در-31-کشور-اضافه-شد
بستن   چاپ