ایرانیان جهان
مدل ویژه اپل واچ برای حمایت از جامعه سیاه‌پوستان رونمایی شد
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 10:36:16
ایرانیان جهان - اپل برای ماه تاریخ سیاه‌پوستان مدل جدیدی از اپل واچ را معرفی کرده که همان اپل واچ سری 6 است؛ اما بند و واچ‌فیس شخصی‌سازی‌شده دارد و با قیمت 399 دلار عرضه می‌شود.

اپل به‌تازگی نسخه‌ی محدود ساعت‌های هوشمند سری اپل واچ را به‌مناسبت ماه تاریخ سیاه‌پوستان به‌همراه بندی منحصربه‌فرد عرضه کرده است. این ساعت ویژه واچ‌فیس شخصی‌سازی‌شده دارد و بخشی از درآمد حاصل از فروش آن به سازمان‌های مربوط به حمایت از حقوق شهروندی اختصاص داده می‌شود. ساعت جدید اپل بخشی از محصولات سری Black Unity Collection است و بندهای مشکی و سبز و قرمز دارد و این ترکیب رنگی در واچ‌فیس نیز دیده می‌شود. سه رنگ یادشده در تلاش هستند پرچم کشورهای آفریقایی را در ذهن تداعی کنند. به‌غیر از این موضوع،‌ به‌نظر می‌رسد با مدل استاندارد آلومینیومی اپل واچ سری 6 (Apple Watch Series 6) مواجه هستیم. این ساعت جدید در تعداد محدود عرضه می‌شود و قیمتش 399 دلار است و بند آن به‌صورت مجزا و با قیمت 49 دلار در‌دسترس قرار می‌گیرد. ظاهرا محصولات سری Black Unity Collection اپل قرار است از 1 فوریه‌ی 2021 (13 بهمن 1399) ازطریق فروشگاه اپل و تارگت ‌به بازار عرضه شوند. فرایند فروش بند این ساعت در تمام طول سال جاری میلادی ادامه پیدا خواهد کرد؛ اما خودِ ساعت صرفا فوریه‌ی 2021 (بهمن و اسفند 1399) برای خرید در‌دسترس خواهد بود. همچنین، خبرگزاری ورج می‌نویسد واچ‌فیس ویژه‌ی ساعت جدید اپل قرار است از امروز برای تمامی دارندگان اپل واچ منتشر شود. اپل می‌گوید ازطریق عرضه‌ی ساعت جدیدش قصد دارد از 6 سازمان جهانی پشتیبانی کند؛ ازجمله «صندوق حمایت از پویش زندگی سیاهان اهمیت دارد» (Black Lives Matter Support Fund) و صندوق آموزش و دفاع NAACP و شبکه‌ی ضدنژادپرستی اروپا.

ایرانیان جهان

اپل واچ سری 6 با توانایی تخمین سطح اکسیژن خون معرفی شد
اپل مپس نیز قرار است با استفاده از داده‌های EatOkra، رستوران‌هایی را برجسته کند که سیاه‌پوستان مدیریت می‌کنند. افزون‌براین، اپل اعلام کرده است که محتواهایی با تمرکز بر سیاه‌پوستان در اپل تی وی پلاس و اپل نیوز قرار می‌دهد و محتواهای تولیدشده‌ی سیاه‌پوستان در اپل بوکس و اپل پادکستس را برجسته می‌کند. اپل جزو شرکت‌های فناوری‌محوری است که به بحث مبارزه با نژادپرستی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد؛ به‌همین‌دلیل، در سال‌های اخیر صدهامیلیون دلار در این زمینه هزینه کرده است. اواسط سال گذشته‌ی میلادی، اپل از راه‌انداری صندوق حمایتی 100 میلیون دلاری جدیدی خبر داد. همچنین اوایل ماه جاری میلادی، اعلام کرد مرکزی برای آموزش توسعه‌دهنده در دیترویت با محوریت سیاه‌پوستان راه‌اندازی می‌کند. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی ساعت جدید اپل چیست؟

http://www.ilandnews.ir/fa/News/219064/مدل-ویژه-اپل-واچ-برای-حمایت-از-جامعه-سیاه‌پوستان-رونمایی-شد
بستن   چاپ