ایرانیان جهان
مانور خودرویی و رژه شناور ها در کیش به مناسبت یوم الله 22 بهمن
سه شنبه 21 بهمن 1399 - 17:12:06
ایرانیان جهان - مردم ولایتمدار جزیره کیش با شرکت در مانور خودرویی چهل و دومین سالروزپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی راگرامی می دارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش این مانور به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان، معاونان و مدیران بخشهای مختلف سازمان و ادارات و نهادها و مردم متعهد و انقلابی کیش ، چهارشنبه 22 بهمن ساعت 10 صبح از پارکینگ مصلای بزرگ کیش آغازمی شود.
در این مانورخودرویی که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان برگزارمی شود ساکنان و گردشگران مسیر حد فاصل مصلا تا پارک ساحلی نیلوفر را با خودروهای خود طی می کنند.
همچنین در این عید ملی، رژه30 شناور به صورت خطی با حمل بنر و پرچم های دهه فجر از سوی شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های کیش برنامه ریزی شده است که ساعت 9:30 صبح از ساحل ماشه آغاز می شود در محل اسکله تفریحی به پایان می رسد.
به اهتزاز درآمدن پرچم ایران بر فراز آسمان با کمک دو عدد پاراسل و پخش سرود انقلابی در اسکله تفریحی ازجمله برنامه های این مراسم است.
گفتنی است این برنامه با همکاری موسسه ورزش، معاونت فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، اداره دریابانی و صدا و سیما برپا می شود.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/222482/مانور-خودرویی-و-رژه-شناور-ها-در-کیش-به-مناسبت-یوم-الله-22-بهمن
بستن   چاپ