ایرانیان جهان
9 برابرشدن بستری‌های کرونا در فرانسه
چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 10:46:42 AM
ایرانیان جهان-
واگیری های روزانه بالای 20 هزار نفر، حد نصاب های تازه در آمار فوتی ها و به ویژه ورودی بیمارستان ها؛ شرایط را روز به روز وخیم تر کرده است.

  به گزارش رضا شهسوار حسینی خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس ؛ پروفسور جیلالی اَنان رئیس بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در پاریس می گوید: با این شدت واگیری های روزانه و افزایش نگران کننده بیش از ظرفیت بیمارستان ها؛ تنها راه موجود اجرای قرنطینه بسیار سخت سراسری است.
پروفسور جیلالی اَنان رئیس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان
 شهروند فرانسوی
طبق نظرسنجی ها 55 درصد از مردم فرانسه طرفدار یک قرنطینه سفت و سخت هستند. نکته قابل تامل اینکه این عدد در بین سنین 18 تا 49 سال 61 درصد است. جوانان فرانسوی بیشترین فشار ها و صدمات روحی و روانی را از امواج تصمیم گیری های دولتی متحمل شده اند.یک جوان فرانسوی در این باره می گوید: من موافق یه قرنطینه جدی هستم. با این شرایط شل کن و سفت کنی که دولت در پیش گرفته است نه کرونا تمام و نه اوضاع اقتصادی بهتر می شود.
در حال حاضر بستری بیش از 28 هزار بیمار کرونایی، وضع بیمارستان های فرانسه را پرتنش کرده است. بر اساس گزارش منابع درمانی تعداد بستری ها نسبت به شروع همه گیری در این کشور 9 برابر شده است. طبق نظرسنجی ها درباره کارایی دولت فرانسه در مهار بحران ویروسی، چیزی حدود 70 درصد شهروندان این کشور اظهار بی اعتمادی کرده اند.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/222681/9-برابرشدن-بستری‌های-کرونا-در-فرانسه
بستن   چاپ