ایرانیان جهان
از خیانت تا فساد مالی، رسوایی های خانواده سلطنتی انگلیس
سه شنبه 28 بهمن 1399 - 11:50:08 AM
ایرانیان جهان-پایگاه اینترنتی اینسایدر در مطلبی به تعدادی از رسوایی های مهم خاندان سلطنتی انگلیس که توجه جهانیان را به خود جلب کرده است، پرداخت.
به گزارش ، پایگاه اینترنتی اینسایدر در مطلبی به رسوایی های خاندان سلطنتی انگلیس که توجه جهانیان را به خود جلب کرده است، پرداخت و نوشت: خانواده سلطنتی انگلیس همیشه در تیتر خبر ها قرار دارند، اما گاهی اوقات این خبر ها حامل محتوای ناپسند در مورد آن ها هستند.
طی چند نسل گذشته کاخ ویندسور شاهد رسوایی های خانواده سلطنتی همانند طلاق های ناگهانی و رها کردن تاج و تخت و انتخاب لباس بدون درایت بوده است که به لطف رسانه های تشنه شایعات در سراسر جهان منتشر شده اند.
طلاق، بی توجهی به تاج و تخت و عدم پذیرش آن، پوشیدن لباس های نامناسب معمولا در خاندان سلطنتی نوعی رسوایی محسوب می شود. در این مطلب تعدادی از رسوایی های خانواده سلطنتی انگلیس مطرح شده است.
پادشاه ادوارد هشتم تخت سلطنت را رها کرد تا بتواند با یک زن آمریکایی مطلقه ازدواج کند
ادوارد هشتم بلافاصله پس از مرگ پدرش در سال 1936 بر تخت سلطنت تکیه زد، اما کمتر از یک سال بعد آن را رها کرد. دلیلش این بود که او به شدت عاشق والیس سیپسون، یک زن آمریکایی مطلقه که در عرصه سرگرمی فعالیت داشت، شده بود.
پیشنهاد ازدواج ادوارد به این زن، آشوب سیاسی و اجتماعی گسترده ای را به دنبال داشت. به حدی که کلیسای اعظم انگلیس ازدواج او با یک زن مطلقه را ممنوع کرد. او در نهایت مجبور به کناره گیری از سلطنت شد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/224268/از-خیانت-تا-فساد-مالی،-رسوایی-های-خانواده-سلطنتی-انگلیس
بستن   چاپ