ایرانیان جهان
کابوس کرونای انگلیسی در کانون آن
شنبه 2 اسفند 1399 - 9:05:43 AM
ایرانیان جهان- به گزارش مجتبی قاسم زاده خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، بیشتر نگرانی ها از بی اثر بودن یا کم اثر بودن واکسن کرونا در برابر ویروس جهش یافته انگلیسی است.
 دکتر مایک تیلدسلی استاد اپیدمی لوژی دانشگاه ووریک انگلیس
انگلیس برای پیشگیری از بدتر شدن اوضاع همه مسافران ورودی از 33 کشور با وضعیت قرمز کرونایی را با هزینه 1750 پوندی خود مسافران برای هر نفر، به مدت 10 روز در هتل های در نظر گرفته شده و زیر نظر پلیس قرنطینه می کند و در صورت احراز مبتلا نبودن به کرونا اجازه خروج به انان می دهد. به نوشته رسانه های انگلیسی اشفتگی در قرنطینه مسافران ورودی هم به چالش جدید در این کشور مبدل شده است. روزنامه گاردین در این باره نوشت: نیرو های مرزبانی انگلیس کمتر از سه ساعت پیش از اجرای این طرح درباره اغاز و چگونگی قرنطینه مسافران ورودی از 33 کشور پر خطر مطلع شدند که این نوع اطلاع رسانی یک لطیفه واقعی است.
ناظران بهداشت و درمان معتقدند سویه های جهش یافته و اشفتگی در مدیریت بحران کرونا در انگلیس موجب شده برغم اجرای واکسیناسیون و سه دوره قرنطینه سراسری، این کشور حدود 67 میلیون نفری به پنجمین قربانگاه بیماران کرونایی و ششمین کشور دارای بیشترین مبتلایان کرونا در جهان مبدل شود.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/225329/کابوس-کرونای-انگلیسی-در-کانون-آن
بستن   چاپ