ایرانیان جهان
بازدید محله به محله شهردار منطقه 8 به همراه شورایاران انجام می‌شود
در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد آرامش پایدار
يکشنبه 10 اسفند 1399 - 17:52:00
ایرانیان جهان - بازدید میدانی شهردار منطقه8 و رسیدگی به مشکلات و نیازهای محلات در محله لشگر انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه8، مسعود رنجبریان شهردار منطقه ضمن بازدید از محله لشگر، بر توجه به محلات با رویکرد خدمات رسانی به شهروندان و اجرای پروژه های توسعه محله ای در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد آرامش پایدار تاکید کرد.
رنجبریان با اشاره به اینکه اقدامات شورایاری و شهرداری در جهت توسعه محله‌ها و پویایی شهر است، ادامه داد: با کم کردن فاصله‌ها با مردم و همراهی شورایاران می توانیم اقدامات شایسته‌تری را برای شهر و شهروندان انجام دهیم.
در این بازدید، رنجبریان اجرای پروژه های توسعه محله ای را کم هزینه اما اثرگذار ، مردمی و مشارکتی قلمداد کرد و افزود: با یافتن فضاهای مناسب و جلب مشارکت شهروندان، پروژه هایی به خواست مردم، برای مردم و به کمک مردم با عنوان پروژه های توسعه محله ای به جای پروژه هایی با مقیاس بسیار بزرگ در شهر اجرایی می شود که منجر به انتشار و نفوذ توسعه پایدار تا عمق محلات شهرمان خواهد شد.
او گفت: بازنگری، بازطراحی، احیا و نوسازی در عرصه های عمومی در سایه تعامل و مشارکت شهروندان ، در سطحی عملیاتی باعث رفع مسائل و مشکلات از نگاه شهروندان و ارتقای امنیت محله، افزایش سرانه فضای سبز و درنگ گاه ها، رفع آب گرفتگی نهرها، ارتقای کیفیت پیاده روها و ... خواهد شد.
مسعود رنجبریان سرپرست شهرداری منطقه8، به همراه معاونان و شورایارن محله لشگر، از پروژه های توسعه محله ای لشگر، از جمله راه اندازی آبیاری قطره ای خیابان شهید حیدری، جمع آوری نهر و اضافه شدن فضا به پیاده راه خیابان شهید حیدری، تبدیل نهر خیابان فتحی به کانیو جانبی، روکش آسفالت خیابان فتحی، همسطح سازی پل و جوی تقاطع خیابان نوروزی فرد و حیدری، همسطح سازی پیاده روی مسیل باختر و خیابان سجاد بازدید کرد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/228544/در-راستای-افزایش-کیفیت-زندگی-شهروندان-و-ایجاد-آرامش-پایدار
بستن   چاپ