ایرانیان جهان
20 درصد از حقوق دانشجو معلمان برای امور رفاهی کسر می‌شود
چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 16:37:15
ایرانیان جهان - ایرنا /نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کسر حداکثر 20 درصد از حقوق دانشجومعلمان برای امور رفاهی موافقت کردند.
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در نوزدهمین نشست بررسی لایحه بودجه 1400 و در بخش هزینه‌ای با بندهای الحاقی یک، 2 و 3 در بند (و) تبصره 12 ماده واحده لایحه بودجه موافقت کرد.
بر اساس بند یک الحاقی ­صدور اجازه تخصیص اعتبار دستگاه‌های و پرداخت حقوق کارکنان/ مدیران دستگاه‌ها درسال 1400، منوط به احراز انجام تکالیف مندرج در ماده(29) قانون برنامه ششم توسعه است. هرگونه اقدام برخلاف این بند به منزله تصرف غیرقانونی در اموال و وجوه عمومی است.
همچنین بر اساس بند الحاقی 2 پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شرکت‌های آب و فاضلاب استانی و شرکت‌های توزیع برق استان‌ها که به صورت مامور در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت توانیر ارائه خدمت می‌نمایند، از محل منابع داخلی شرکت‌های استانی مذکور، بلامانع است.
نمایندگان همچنین با رای موافق به بند الحاقی 3 به ­وزارت آموزش و پرورش اجازه دادند پس از تصویب هیات امناء دانشگاه فرهنگیان نسبت به کسر حداکثر 20 درصد از حقوق دانشجو معلمان برای امور رفاهی آنان اقدام نماید.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/229261/20-درصد-از-حقوق-دانشجو-معلمان-برای-امور-رفاهی-کسر-می‌شود
بستن   چاپ