ایرانیان جهان
کشته شدن یک پیمانکار آمریکایی در موشک‌باران پایگاه عین الاسد
چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 16:37:57
ایرانیان جهان - باشگاه خبرنگاران / بنا به اعلام منابع امنیتی، حملات موشکی امروز به پایگاه عین الاسد آمریکا تلفات جانی در پی داشته است.
به نقل از شبکه الجزیره، منابع امنیتی عراق از مرگ یک پیمانکار پس از حملات موشکی امروز به پایگاه عین الاسد خبر می‌دهند.
خبرگزاری فرانسه به استناد منابع امنیتی گزارش داد پس از موشک باران صبح امروز پایگاه عین الاسد در استان الانبار یک پیمانکار در اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد. شبکه المیادین نیز در خبری اعلام کرد پیمانکار آمریکایی در اثر حملات موشکی به عین الاسد دچار سکته قلبی شد و جان باخت.
ساعاتی پیش شبکه الجزیره به نقل از منابع امنیتی عراق از حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی «عین الاسد» در استان الانبار عراق خبر داد. این منابع اعلام کردند: در حمله راکتی به پایگاه عین الاسد 10 راکت به نزدیکی محل حضور نیرو‌های ائتلاف در پایگاه اصابت کرده است.
در همین حال، صابرین نیوز ابتدا از پرتاب 4 راکت خبر داد سپس اعلام کرد که 14 موشک 107 میلیمتری به سوی پایگاه پرتاب شده است، ستون‌های دود از بخش نظامی پایگاه عین الاسد مشاهده می‌شود و آژیر خطر در پایگاه به صدا در آمده است. بر اساس گزارش‌ها، پس از حمله موشکی به پایگاه نظامی عین الاسد، آمریکایی‌ها بخش مربوط به خود را در این پایگاه بستند.
خبرنگار المیادین در خصوص این حمله اعلام کرد: موشک‌ها از یک خودروی «پیکاپ» در منطقه کشاورزی «البیادر» در نزدیکی پایگاه عین الاسد شلیک شده‌اند. همچنین هواپیما‌های آمریکایی و اسپانیایی ائتلاف بین‌المللی پس از این حمله بر فراز آسمان هیت و البغدادی پرواز می‌کنند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/229275/کشته-شدن-یک-پیمانکار-آمریکایی-در-موشک‌باران-پایگاه-عین-الاسد
بستن   چاپ