ایرانیان جهان
رودستر برقی و مفهومی ام جی سایبرستر رونمایی شد
دوشنبه 16 فروردين 1400 - 13:24:51
ایرانیان جهان - ام‌جی از خودروی مفهومی و برقی سایبرستر رونمایی کرد که دارای پلتفرم کاملا برقی با شعاع حرکتی 800 کیلومتر و زمان صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت کمتر از 3 ثانیه است.

ام‌جی (MG) پیش از آغاز به کار نمایشگاه خودرو شانگهای، از خودروی مفهومی سایبرستر (Cyberster) رونمایی کرد. به گزارش Carscoops ، سایبرستر برای نمایش «اهداف و آرمان‌های ورزشی این برند و همچنین جستجوی امکانات خودروهای اسپرت آینده» ایجاد شده است. سایبرستر در حقیقت رودستر زیبایی به شمار می‌رود که چند نشانه از مدل نمادین و برجسته‌ی MGB را در خود می‌گنجاند.

ایرانیان جهان

مقاله‌های مرتبط:
کراس‌اور مفهومی ام جی ایکس-موشن رونمایی شد نگاهی به نسل جدید MG GS
در عقب خودرو «دُم زاویه‌دار kamm» با لوگوی نورانی MG وجود دارد. این مدل دارای چراغ‌های عقب LED با الهام از طرح پرچم بریتانیا و دیفیوزر بزرگ است. کارل گاتهام ، مدیر طراحی پیشرفته SAIC در لندنُ در این زمینه گفت: سایبرستر مدل جسورانه‌ای است که به‌شدت به آینده ام‌جی چشم دوخته است و میراث گذشته‌ی ما را تکرار می‌کند؛ اما مهم‌تر از همه، روی تکنولوژی‌های نوین و طراحی پیشرفته تمرکز دارد. خودروهای اسپرت منبع حیات و دی‌ان‌ای ام‌جی هستند و سایبرستر مدل مفهومی بسیار هیجان‌انگیزی برای ما است.

ایرانیان جهان


http://www.ilandnews.ir/fa/News/236799/رودستر-برقی-و-مفهومی-ام-جی-سایبرستر-رونمایی-شد
بستن   چاپ