ایرانیان جهان
با حضور مشاور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی؛
فاز اول تولید پنیر سیاهمزگی شرکت پگاه گیلان رونمایی شد
چهارشنبه 18 فروردين 1400 - 15:27:21
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مشاور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: با تلاش و برنامه ریزی مشخص باید تولید محصولات باکیفیت جدید و متناسب با پسند و ذائقه مردم، به عنوان اولین اولویت در دستور کار شرکت پگاه گیلان قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، فاز اول تولید پنیر سیاهمزگی شرکت پگاه گیلان با حضور فیاض زاهد مشاور وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.
فیاض زاهد مشاور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سفر خود به استان گیلان به همراه عباس علیزاده مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان، ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت پگاه گیلان و پروژه توسعه محصول جدید پنیر سیاهمزگی پگاه گیلان، با کارکنان این شرکت، دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی همچنین ضمن بازدید از خطوط مختلف تولید شرکت پگاه گیلان و خط تولید در حال احداث محصول جدید پنیر سیاهمزگی، ضمن تشکر از اقدامات موثر مدیران و کارکنان در راستای تولید محصولات جدید منطبق با نیاز بازار داخلی و خارجی استان، با اشاره به پتانسیل بالای شرکت پگاه گیلان خواستار پیگیری و رفع موانع تولید در این شرکت شد.
عباس علیزاده مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان همچنین با بیان این که تامین شیر خام از داخل استان و هزینه های بالای حمل شیر خام از خارج استان یکی از مشکلات اصلی این شرکت است، از پیگیری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان درخصوص اتصال واحدی تعاونی تولیدی شیر با شرکت پگاه و همچنین رایزنی با دیگر دستگاهای مرتبط در استان به منظور تسریع در رفع این مشکل خبر داد.
گفتنی است: محصول جدید پنیر سیاهمزگی برای اولین بار به صورت پاستوریزه و با بسته بندی بهداشتی در راستای رسالت حفظ و ارتقای سلامت مصرف کنندگان با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته تولید و به بازار مصرف در اوزان 200، 400 و 4000گرمی عرضه خواهد شد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/237446/فاز-اول-تولید-پنیر-سیاهمزگی-شرکت-پگاه-گیلان-رونمایی-شد
بستن   چاپ