ایرانیان جهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل: نقشه راه تحقق شعار سال تدوین خواهد شد
چهارشنبه 18 فروردين 1400 - 15:27:22
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: نقشه راه شعار سال جدید با محوریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی تدوین و جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، قاسم رحیمی در جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ارتقای سطح ارائه خدمات به جامعه مخاطب همواره باید مدنظر تمامی مدیران و روسای ادارات باشد.
وی با قدردانی از زحمات تمامی همکاران در کسب عناوین و رتبه‌های مختلف گفت: کسب مقام اول در جشنواره شهید رجایی به صورت چندین سال پیاپی نشات گرفته از اراده همکاران جهت ارائه خدمات درخور به جامعه کار و تولید و تعاونگران است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به کاهش بروز تنش‌های کارگری افزود: توجه جدی به توسعه و حفظ اشتغال موجود یکی از برنامه‌های اصلی این اداره کل در راستای صیانت از نیروی کار خواهد بود.
وی تاکید کرد: بسترسازی هدایت منابع بانکی به سمت تولید و رفع موانع پشتیبانی بانک‌ها از تولید، خصوصاً تاکید بر تامین مالی زنجیره تولید و نیز محدودسازی بنگاه‌داری بانک‌ها از ارکان مهم تحقق شعار سال جدید در حمایت از بنگاه‌های اقتصادی است.
رحیمی اظهار کرد: تسهیل‌گری در صدور مجوزها و رفع موانع درون و بین دستگاهی به صورت جدی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل دنبال خواهد شد.
وی با بیان این که 60 درصد شکایات کارگری در سال گذشته به صورت الکترونیکی بررسی شد، گفت: تمامی شکایت‌های کارگری و رسیدگی به دعاوی کارگری و کارفرمایی در حوزه روابط کار در سال جدید به صورت الکترونیکی بررسی خواهد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل اصل سه جانبه گرایی را مهم دانست و گفت: حضور نمایندگان کارگران و کارفرمایان در جلسات رسیدگی به دعاوی حوزه کارگری در مراجع حل اختلاف الزامی است.
وی با اشاره با این که در سال گذشته جذب منابع خارج از منابع مصوب و سهم استان از منابع ملی عملیاتی شد، گفت: تعهدات ادارات شهرستانی در تحقق برنامه های از پیش تعیین شده به دقت رصد می شود.
رحیمی تصریح کرد: توجه به تشکیل شرکت های تعاونی توسعه عمران، ساماندهی و تعیین تکلیف تعاونی های راکد و توجه به افزایش صادرات شرکت های تعاونی از برنامه های اصلی حوزه تعاون برای سال جدید است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/237447/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-اردبیل--نقشه-راه-تحقق-شعار-سال-تدوین-خواهد-شد
بستن   چاپ