ایرانیان جهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: تقویت اعتماد عمومی و عزم جدی مسئولان لازمه تحقق شعار سال است
چهارشنبه 18 فروردين 1400 - 17:36:50
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان توجه به مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی،تکیه بر دانش و فناوری بومی و حمایت از اشتغال های پایدار از طریق ایجاد و توسعه تعاونی های کارآمد و دانش بنیان را از مؤلفه‌های مهم در راستای تحقق اهداف کشور در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در اولین جلسه بررسی ارزیابی عملکرد در سال جاری با روسای ادارات شهرستان های لاهیجان،رودسر،لنگرود،آستانه اشرفیه و املش در اداره کل دیدار و گفت وگو کرد.
در این نشست علیزاده ضمن تقدیر از زحمات کارکنان و مسئولان ادارات شرق استان گیلان به جهت تلاش های ارزنده شان در سال 1399 به کسب رتبه برتر اداره کل در جشنواره شهید رجایی در سه سال اخیر اشاره و کسب این جایگاه را مرهون زحمات و تلاش همه کارکنان مجموعه ادارات در استان دانست.
وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: تقویت اعتماد عمومی و عزم جدی مسئولان لازمه تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در همین راستا توجه به مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی، حمایت از اشتغال های پایدار از طریق ایجاد و توسعه تعاونی های کارآمد و دانش بنیان، ترویج فرهنگ کار شایسته و حمایت از کارآفرینان، نهادینه کردن فرهنگ‌ مصرف کالاهای داخلی، کیفی‌سازی تولیدات ملی و همچنین تکیه بر دانش و فناوری بومی را از مؤلفه‌های مهم در راستای تحقق اهداف کشور در سال جاری عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: باید موارد یاد شده مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد تا بتوانیم با بهره گیری از تمام توانایی‌ و ظرفیت‌ها برای خنثی سازی تحریم ها بهره برد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/237488/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-گیلان--تقویت-اعتماد-عمومی-و-عزم-جدی-مسئولان-لازمه-تحقق-شعار-سال-است
بستن   چاپ