ایرانیان جهان
42 هزار فرصت شغلی جدید در طی سال 1399 در استان کرمان ایجاد شد
سه شنبه 24 فروردين 1400 - 18:17:36
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با ارائه گزارشی از فعالیت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در سال گذشته گفت: پارسال 42 هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد و 100 درصد میزان تعهد اشتغال استان محقق شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان رضا اسماعیلی در نخستین جلسه شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمان با بیان این که سال گذشته شش هزار پرونده در بخش روابط کار مورد رسیدگی قرار گرفته است،گفت: سال گذشته 14 هزار بازرسی کار انجام شد و خوشبختانه حوادث ناشی از کار کاهش یافت .
در این جلسه پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: بزودی بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف به استان ابلاغ می شود.
پورابراهیمی اظهارکرد: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال 1400 با عنوان تولید، پشتیبانی، مانع زدایی ها و در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، مقابله با تحریم ها و مشکلات ناشی از شیوع کرونا به منظور مساعدت با کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان به مرحله اجرا در خواهد آمد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید از نامگذاری سال به عنوان فرمان رهبری نام ببریم. وی با اشاره به پایان کار دولت دوازدهم افزود: مدیران تا آخرین روزهای پایان دولت با جدیت فعالیت های خودشان را ادامه بدهند .
خاطر نشان می شود سایر مدیران دستگاههای تابعه وزارت کار نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته به بیان دیدگاههای خود پرداختند .
در این جلسه پور ابراهیمی از مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمان با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد .

http://www.ilandnews.ir/fa/News/239010/42-هزار-فرصت-شغلی-جدید-در-طی-سال-1399-در-استان-کرمان-ایجاد-شد
بستن   چاپ