ایرانیان جهان
پرداخت 519 میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان مشاغل خانگی در استان زنجان
چهارشنبه 25 فروردين 1400 - 22:48:40
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: از سال 90 تا پایان سال گذشته بیش از 519 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان محمدرضا یوسفی با اشاره به این که از ابتدای اجرای قانون مشاغل خانگی تا کنون 519 میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان این مشاغل در استان زنجان پرداخت شده است، گفت: در سال جاری همراستا با شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است پرداخت تسهیلات در بخش مشاغل خانگی تقویت می شود.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز و 12 گام به اجرا گذاشته شده است
وی با بیان این که از سال 90 تا پایان سال گذشته برای 15 هزار و 793 فقره مجوز کسب و کار خانگی در استان صادر شده است، عنوان کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز و 12 گام به اجرا گذاشته شده است، که در این میان توانمندسازی متقاضیان و نیز اتصال محصولات تولید شده در این عرصه به بازار های استانی و فرا استانی در دستور کار قرار دارد .
یوسفی با بیان این که هدف از طرح توسعه مشاغل خانگی بهبود معیشت و افزایش رفاه خانواده‌ها است اعلام کرد با کمک دستگاه‌های اجرایی مجوزهای مشاغل خانگی در استان زنجان صادر می‌شود که با توجه مصوبه اخیر ستاد ملی ، در زمینه صدور مجوز برای محصولات غذایی خانگی نیز موانع قبلی تا حد بسیار مطلوبی رفع شده است .

http://www.ilandnews.ir/fa/News/239344/پرداخت-519-میلیارد-ریال-تسهیلات-به-صاحبان-مشاغل-خانگی-در-استان-زنجان
بستن   چاپ