ایرانیان جهان
ورود اتباع پاکستانی به کانادا و عمان ممنوع شد
شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 12:14:00 PM
ایرانیان جهان-

دولت‌های کانادا و سلطنت عمان به دلیل تشدید شیوع ویروس کووید-19 در پاکستان ورود اتباع و هرگونه پروازهای تجاری از مبدأ این کشور را ممنوع کردند.

ورود اتباع پاکستانی به کانادا و عمان ممنوع شد

به گزارش ایرنا به نقل از منابع رسمی پاکستان، پس از ممنوعیت سفر اتباع این کشور به انگلیس به دلیل جلوگیری از اشاعه کرونا، هم اکنون عمان و کانادا نیز ورود اتباع پاکستانی و پروازهای مسافربری این کشور را ممنوع کردند.

سلطنت عمان از یکشنبه 5 اردیبهشت ممنوعیت ورود شهروندان پاکستانی را به اجرا می‌گذارد و کانادا نیز ورود اتباع و پروازهای تجاری از مبدأ پاکستان را از بامداد روز جمعه 3 اردیبهشت برای یکماه ممنوع کرد.

پیش‌تر دولت انگلیس به دلیل آنچه که تشدید نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا عنوان شده، 13 فروردین امسال اتباع پاکستان را در فهرست قرمز ممنوعیت سفر به انگلستان قرار داد، تصمیمی که با شدت از سوی مقامات پاکستانی مورد انتقاد گرفت و آنان از لندن خواستند که در تصمیم خود تجدیدنظر کنند.

به گزارش ستاد ملی مدیریت عملیات مبارزه با کرونا در پاکستان، طی 24 ساعت گذشته ابتلای 5 هزار و 870 نفر در مناطق مختلف پاکستان به ویروس کرونا ثبت شد و 144 نفر از بیماران نیز جان خود را از دست دادند. در چنین وضعیتی مسوولان بهداشت پاکستان نگران افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا و چالش درمان بیماران هستند.

پاکستانی‌ها هفتم اسفند 99 یکسالگی شیوع بیماری کووید-19 در این کشور را سپری کردند. از آن زمان تا امروز 784 هزار و 108 نفر به این ویروس مبتلا شده و 16 هزار و 842 نفر از بیماران کرونایی نیز جان باخته‌اند.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/241556/ورود-اتباع-پاکستانی-به-کانادا-و-عمان-ممنوع-شد
بستن   چاپ