ایرانیان جهان
برندگان مسابقه‌ی بین‌المللی عکاسی مناظر 2020؛ تصاویر خارق‌العاده‌ از شکوه طبیعت
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 - 05:28:19
ایرانیان جهان - هفتمین مسابقه بین‌المللی عکاس سال منظره در سال 2020 برگزار شد. در این دوره از مسابقات، کیفیت عکس‌های برندگان به‌طرز شگفت‌آوری بالا است.

مسابقه‌ی بین‌المللی عکاسی منظره‌ که سالانه در سیدنی، استرالیا برگزار می‌شوند، در سال 2020 بیش از 3800 شرکت‌کننده داشت که برای به‌ دست آوردن جایزه و فرصت دیده‌ شدن بیشتر، با هم به رقابت پرداختند. مقاله‌های مرتبط:
12 نکته برای عکاسی انتزاعی از منظره بهترین لنز برای عکاسی منظره
این مسابقات دو جایزه‌ی اصلی دارد؛ درحالی‌که عنوان «عکس سال» به بهترین عکس مناظر مجزا اعطا می‌شود، افتخار دریافت عنوان «عکاس بین‌المللی مناظر سال» به یک مجموعه‌ی چهار اثری تعلق می‌گیرد. برنده‌ی بخش مجموعه عکس چهارتایی، جایزه‌ی اصلی مسابقه را دریافت می‌کند زیرا به عقیده‌ی برگزارکنندگان، ایجاد مجموعه‌ای از عکس‌های منظره، به مهارت و استعداد هنری بیشتری نیاز دارد. درحالی‌که جوایز این مسابقه، جذاب و درخور توجه هستند؛ اما برگزارکنندگان می‌گویند دلیل شرکت اکثر عکاس‌ها در این رقابت‌، راه یافتن نامشان به کتاب مسابقه است. برای دیدن این تصاویر فوق‌العاده زیبا با زومیت همراه باشید. برندگان عکس مجموعه‌ای
برنده‌ی مجموعه عکس چهارتایی سال 2020، عکاسی 24 ساله‌ی اهل هنگ کنگ، کلوین یوئن بود. کلوین برای ثبت این عکس‌ها از دوربین Canon EOS 5D Mark IV خود به همراه چندین لنز مختلف استفاده کرده است. یوئن همچنین برای تصویربرداری هوایی از کوادکوپتر DJI Mavic 2 Pro کمک گرفته که به گفته‌ی خودش حسگر آن حتی در شرایط کم‌نور هم فایل‌هایی با کیفیت بالا تولید می‌کند و می‌تواند اکثر شرایط آب‌و‌هوایی از‌جمله باران، نور کم و دمای پایین را مدیریت کند. (برای دیدن تصاویر در ابعاد اصلی، روی آن‌ها کلیک کنید)

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

مقام دوم و سوم به جاشوا اسنو از ایالات متحده و ایزابلا تاباکی از ایتالیا رسید.

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

همان‌طور که اشاره شد، این مسابقه یک بخش تک‌عکس دارد که جایگاه اول آن، به کای هورنونگ ، عکاس آلمانی رسید. دیپانجان پال از هند و چنس آلرد از آمریکا به ترتیب برنده‌ی جایگاه دوم و سوم بخش تک‌عکس شدند.

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

مسابقه‌ی عکاس سال مناظر هرساله عناوین و جوایز جدیدی به رقابت‌ها اضافه می‌کند. در ادامه دسته‌های اضافه‌شده‌ی سال 2020 و برنده‌ی هر بخش را مشاهده می‌کنید:

ایرانیان جهان

عنوان جایزه: The Dark & Moody نام عکاس: گرنت گالبرایت کشور عکاس: استرالیا

ایرانیان جهان

عنوان جایزه: The Night Sky نام عکاس: هیمادری بویان کشور عکاس: هند

ایرانیان جهان

نام عکاس: میلر یائو

ایرانیان جهان

نام عکاس: فردیریک کوزنیه

ایرانیان جهان

نام عکاس: کوین گروت‌‎گارتنر

ایرانیان جهان

نام عکاس: چانگ هو

ایرانیان جهان

نام عکاس: جیم هیلدرث *** امیدوارم از این قسمت شاتر لذت برده باشید. نظر شما در مورد این دوره از مسابقات بین‌المللی عکس مناظر چیست؟ کدام یک از تصاویر بالا شما را بیشتر تحت تأثیر قرار داد؟ نظرات و پیشنهاد‌ها‌ی خود را با زومیت در میان بگذارید.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/244485/برندگان-مسابقه‌ی-بین‌المللی-عکاسی-مناظر-2020؛-تصاویر-خارق‌العاده‌-از-شکوه-طبیعت
بستن   چاپ