ایرانیان جهان
پتنت هواوی؛ لولای شبیه‌ به سرفیس بوک برای دستگاه‌های تاشدنی
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 - 05:30:14
ایرانیان جهان - هواوی پتنت لولای جدیدی برای دستگاه‌های تاشدنی ثبت کرده است که ما را یاد مکانیزم لولای سرفیس بوک می‌اندازد. این نوع لولا باعث می‌شود گوشی تاشدنی تخت روی میز قرار بگیرد.

بسیاری از شرکت‌ها برای ساخت گوشی تاشدنی تلاش می‌کنند و تحلیلگران اعتقاد دارند تاشدنی فرم‌فاکتور آینده‌ی گوشی‌های هوشمند به‌حساب می‌آید. بااین‌حال، وقتی بحث به اتکاپذیربودن دستگاه می‌رسد، گوشی‌های تاشدنی همچنان مشکلاتی مهندسی دارند. به‌گزارش MSPoweruser ، هواوی در پی برطرف‌کردن یکی از مشکلات تاشدنی‌ها است. اکثر گوشی‌های تاشدنی به‌دلیل قطوربودن لولا، تخت روی میز قرار نمی‌گیرند. ظاهرا هواوی روی مکانیزم جدیدی برای لولای گوشی‌های تاشدنی کار کرده است که این مشکل را از بین می‌برد. راهکار هواوی شامل دسته‌ای «تیغه» است که تا حدی ما را یاد سرفیس بوک می‌اندازد.

ایرانیان جهان

تصاویر پتنت هواوی (برای مشاهده در ابعاد اصلی کلیک کنید) مقاله‌ی مرتبط:
هواوی میت ایکس 2 با کرین 9000، اندروید 10، طراحی جدید و قیمت تقریبا سه هزار دلار رونمایی شد
هواوی می‌گوید یکی از مزایای مهم سیستم جدید این است که لولای دستگاه بدون تلاش زیاد به‌راحتی چرخانده می‌شود و در همین حین، محکم سر جایش قرار می‌گیرد تا درصورت قرارداشتن گوشی در حالت تاشده، باز نشود. یکی از دلایلی که باعث می‌شود این لولا تخت روی میز قرار بگیرد، این است که تنها یک بخش برای قفل‌شدن دارد. ظاهرا پتنت لولای جدید هواوی 22 اکتبر 2019 (30 مهر 1398) ثبت و 29 آوریل 2021 (9 اردیبهشت 1400) منتشر شده است. تصویر اصلی مقاله لولای سرفیس بوک 3 را نشان می‌دهد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/244490/پتنت-هواوی؛-لولای-شبیه‌-به-سرفیس-بوک-برای-دستگاه‌های-تاشدنی
بستن   چاپ