ایرانیان جهان
امضای قرارداد سه جانبه اداره کل کار کردستان و بانکهای توسعه تعاون و رفاه کارگران برای تکمیل بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران سنندج
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 - 05:44:38
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - در جریان برگزاری سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران نمونه کردستان که با حضور استاندار کردستان در محل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران سنندج برگزار شد قرارداد سه‌جانبه اداره کل کار و بانکهای رفاه کارگران و توسعه تعاون برای تکمیل این مجموعه ورزشی امضاء و اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، در آیین برگزاری سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران و امضای قرارداد سه جانبه تکمیل مجموعه ورزشی کارگران سنندج؛ برهان صلواتی مدیر کل کار استان با تبریک هفته کارگر؛ امضای این قرارداد را گامی مثبت در راستای خدمت‌رسانی روز افزون به جامعه کارگری استان برشمرد و گفت: با راه اندازی این مجموعه بسیاری از مشکلات استان در زمینه مسائل فرهنگی ورزشی کارگران و حمایت از کارگران ورزشکار در رقابتهای استانی، ملی و بین المللی رفع می شود.
صلواتی با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز مجموعه ورزشی کارگران سنندج در قالب ماده 56 و از محل تسهیلات بانکهای توسعه تعاون و رفاه کارگران که زیر مجموعه وزارت کار هستند تامین شده است افزود: 100 هزار میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات بانک رفاه کارگران و 25 هزار میلیون ریال از اعتبارات ملی برای تکمیل استراحتگاه این مجموعه اختصاص یافته است.
وی افزود: از محل اعتبارات بانک توسعه تعاون نیز 36 هزار میلیون ریال و از محل اعتبارات ملی 9 هزار میلیون ریال برای تکمیل استخر سرپوشیده در این قرارداد پیش‌بینی شده است.
گفتنی است رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان هم که در این مراسم حضور داشت بر تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در صورت نیاز به اعتبار بیشتر خارج از مفاد قرارداد امضا شده، اعلام آمادگی کرد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

http://www.ilandnews.ir/fa/News/244547/امضای-قرارداد-سه-جانبه-اداره-کل-کار-کردستان-و-بانکهای-توسعه-تعاون-و-رفاه-کارگران-برای-تکمیل-بزرگترین-مجموعه-فرهنگی-ورزشی-کارگران-سنندج
بستن   چاپ