ایرانیان جهان
ویدئو مقایسه سیستم‌عامل HarmonyOS و EMUI 11
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 - 04:53:45
ایرانیان جهان - به‌تازگی ویدئویی منتشر شده است که نشان می‌دهد گویا برنامه‌ها با رابط کاربری EMUI 11 سریع‌تر اجرا می‌شوند.

دیروز ویدئویی منتشر کردیم که طراحی و ویژگی‌های اصلی هارمونی او اس هواوی را نشان می‌داد. حالا ویدئو دیگری منتشر شده که سرعت اجرای برنامه بین Harmony OS 2.0 و EMU 11 هواوی را باهم مقایسه کرده است. در‌ادامه، این ویدئو را می‌توانید تماشا کنید.


مقاله‌های مرتبط:
ویدئویی جدید طراحی و ویژگی‌های اصلی Harmony OS را نشان می‌دهد نسخه نهایی سیستم‌عامل Harmony OS 2.0 ماه ژوئن منتشر می‌شود
به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا ، برنامه‌هایی که با رابط کاربری EMU 11 اجرا می‌شوند، سریع‌تر از سیستم‌عامل هارمونی هستند؛ اما ممکن است دلیل آن تأخیر در شبکه باشد. همچنین، هنوز نسخه‌ی 3 بتای هارمونی او اس دراختیار است و این مقایسه با نسخه‌ی پایدار EMU 11 انجام شده که ممکن است تأثیرگذار باشد. نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کرد، این است که EMU 11 و Harmony OS روی دو گوشی با مدل‌های مختلف اجرا شده‌اند و با این تفاسیر، تفاوت زمان بارگذاری برنامه را باید نظر گرفت. درنهایت، به این مقایسه بسنده می‌کنیم و قضاوتی نخواهیم کرد تا زمانی‌که نسخه‌ی پایدار هارمونی اوس دردسترس قرار گیرد و آزمایش‌هایی روی آن انجام دهیم. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این مقایسه چیست؟

http://www.ilandnews.ir/fa/News/244963/ویدئو-مقایسه-سیستم‌عامل-HarmonyOS-و-EMUI-11
بستن   چاپ