ایرانیان جهان
جک اس 5 جدید یا JAC S5 فیس لیفت؛ قیمت احتمالی، مشخصات فنی و امکانات
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 - 04:54:04
ایرانیان جهان - کرمان موتور نسخه فیس‌لیفت جک S5 را رونمایی کرد. این خودرو به پیشرانه‌ای متفاوت مجهز است و چهره جدیدی دارد و پیش‌فروش آن به‌زودی آغاز می‌شود.

مدل S5 از محصولات جک یکی از خودروهای چینی موفق و کراس‌اورهای پرفروش‌ بازار ایران در سال‌های اخیر بوده است. این مدل پیشرانه‌ای قدرتمند و ظاهری راضی‌کننده دارد و پاسخ‌گوی تشنگی عامه مردم و تب شاسی‌بلندسواری آنان است. نسخه فول‌آپشن این خودرو تقریبا با قیمت 600 میلیون تومان معامله می‌شود. خودروسازی جک یا به بیان صحیح‌تر جِی اِی سی (JAC)، سال 1964 با نام کامل JAC Motors شکل گرفت. این برند حدود 15 سال سابقه مفید در ساخت خودروهای خانوادگی دارد و پیش‌ازاین بر تولید کامیون‌های اندازه‌متوسط تجاری متمرکز بوده است. تنوع سبد محصولات جک درخورتأمل است و امروزه، چهار مدل سواری J4 ،J5 ،J6 و A60 همراه‌با چهار کراس‌اور S2 ،S3 ،S5 و S7 را شامل می‌شود. افزون‌براین، یک مدل وانت پیکاپ و پنج نوع ون هم در سبد جک به‌چشم می‌خورد. این خودروساز چینی سرمایه‌گذاری گسترده‌ای روی محصولات تمام‌الکتریکی کرده است و در‌حال‌حاضر، یک مدل سواری و یک مدل کراس‌اور از این نوع تولید می‌کند. درمجموع، تیراژ تولید جک حدود 600 هزار دستگاه در سال است و عمده محصولات آن در بازار داخلی چین فروخته می‌شوند.

ایرانیان جهان

JAC S5 جک اس 5 فیس‌لیفت نمای بالا
">

ایرانیان جهان

">

ایرانیان جهان

">

ایرانیان جهان

">

ایرانیان جهان

هنوز اطلاعات دقیقی از امکانات رفاهی و ایمنی جک S5 جدید منتشر نشده است. نسخه قبلی به سانروف، کروزکنترل، نمایشگر لمسی، دوربین پارک، ارتباط بلوتوث با تلفن همراه و مکالمه تلفنی مجهز بود که طبیعتا برای مدل فیس‌لیفت هم ارائه خواهد شد. این محصول همچنان با جعبه‌دنده خودکار 6 سرعته مجهز به دبل‌کلاچ تولید می‌شود که یکی از نکات مثبت مهم در جک S5 است. تغییر چهره فرصت مناسبی برای خودروسازان و مونتاژکاران ایرانی است تا قیمت را افزایش دهند و البته موج جدیدی برای فروش محصول قدیمی فراهم کنند. با این اوصاف، پیش‌فروش جک S5 جدید با قیمتی کمتر از 700 میلیون تومان بعید به‌نظر می‌رسد؛ مگر اینکه روند کاهش قیمت ارز به محدوده کمتر از 20 هزار تومان ادامه یابد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/244968/جک-اس-5-جدید-یا-JAC-S5-فیس-لیفت؛-قیمت-احتمالی،-مشخصات-فنی-و-امکانات
بستن   چاپ