ایرانیان جهان
اجساد قربانیان کرونا در آمریکا، بلاتکلیف در کامیون‌های یخچال دار
شنبه 18 اردیبهشت 1400 - 3:05:12 PM
ایرانیان جهان-

به گزارش روز شنبه ایرنا، این رسانه نوشت که یک مقام پزشکی در نشست کمیته شورای شهر نیویورک گفته است: اجساد 720 قربانی کرونایی در سردخانه های فاجعه باری که از آوریل (فروردین)  به طور موقت طراحی شده بودند، برای مدتی طولانی نگهداری شده اند.

خانواده های بسیاری از قربانیانی که اجسادشان در این یخچال ها زندگی می کنند خواستار دفن آن ها در گورستان هارتلند هستند و خانواده های دیگر قربانیان، تماسی نداشته اند.

همزمان با شیوع کرونا تقریبا 900 نفر در گورستان شهر نیویورک دفن شدند و با فشار بر بیمارستان ها و گورستان ها در روزهای نخست همه گیری کرونا، این شهر در اقدامی بی سابقه اجساد را در سردخانه ها نگهداری کرد و اجساد  در کامیون های یخچال دار تلمبار شدند.

با ایجاد سردخانه های اضطراری در سال 2020 این سردخانه در مقطعی بیش از هزار و 300 جسد قربانیان کرونایی و دیگر افراد متوقفی را نگهداری می کرد.

هارتلند بزرگترین گورستان نیویورک است که آمار دفن در سال گذشته میلادی افزایش یافت. در سال 2020 میلادی 2 هزار و 666 نفر در این گورستان دفن شدند در حالی که آمار سالانه دفن در آن حدود هزار و 200 نفر است. در سال جدید میلادی تاکنون 504 نفر در این گورستان به خاک سپرده شده اند.

کرونا  در آمریکا تاکنون باعث ابتلای  بیش از 34 میلیون  نفر و جان باختن   594 هزار و 911   نفر شده است.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/245381/اجساد-قربانیان-کرونا-در-آمریکا،-بلاتکلیف-در-کامیون‌های-یخچال-دار
بستن   چاپ