ایرانیان جهان
واکنش میشل عون به تحولات فلسطین
يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 - 02:22:37
ایرانیان جهان - مهر / رئیس جمهوری لبنان با انتشار توییتی به تحولات قدس اشغالی واکنش نشان داد و اعلام کرد: خون فلسطینی ها با اتکا به حمایت بین المللی ریخته می شود.
رئیس جمهوری لبنان در واکنش به حوادث روز جمعه در مسجدالاقصی در توییتی نوشت که تا زمانی که اصل زور، آوارگی و پایمال کردن حقوق حاکم باشد خونریزی‌ها ادامه خواهد یافت و خون فلسطینی‌ها با اتکا به حمایت بین‌المللی ریخته می‌شود.

ایرانیان جهان

«میشل عون» روز شنبه در توئیتی اعلام کرد: در روز قدس، بار دیگر، بیت‌المقدس شاهد ریخته شدن خون فلسطینی‌ها بود، ریخته شدن این خون‌ها تا زمانی که اصل زور، آوارگی و پایمال کردن حقوق با اتکا به حمایت بین‌المللی و نقض قطعنامه‌های سازمان ملل بدون بازدارندگی و مسوولیت‌پذیری حاکم باشد، ادامه خواهد داشت. اگر هدف، صلح است ، همه به‌ویژه جامعه بین‌الملل به یاد داشته باشند که صلح بدون عدالت و عدالت بدون احترام به حقوق وجود ندارد.
گفتنی است که تحولات قدس اشغالی وارد مرحله تازه ای شده است. از آنچه که هم اکنون در نقاط مختلف قدس اشغالی می‌گذرد به عنوان «انتفاضه رمضانی» یاد می‌شود؛ انتفاضه‌ای که موجی از نگرانی‌های امنیتی را بر صفوف صهیونیست‌ها حاکم ساخته است.
نظامیان رژیم صهیونیستی همچنان نیز به سرکوب فلسطینیانی که در قدس اشغالی دست به خیزش زده اند، می‌پردازند. طبق آخرین گزارش‌ها، به دنبال حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به قدس اشغالی و مسجدالاقصی تاکنون بیش از 180 نفر به شدت زخمی شدند. هلال احمر فلسطین اعلام کرده است که اغلب مجروحان از ناحیه سَر و چشم زخمی شده اند. در این میان، تاکنون 2 فلسطینی نیز به شهادت رسیده اند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/245558/واکنش-میشل-عون-به-تحولات-فلسطین
بستن   چاپ