ایرانیان جهان
بازگشایی روز بازارهای منطقه 17
دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 - 10:31:50
ایرانیان جهان - رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 17 از فعالیت مجدد بازار روزها ( دوشنبه و پنج شنبه ) منطقه 17 با رعایت پروتکل بهداشتی خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، معصومه غلامعلی با اعلام این خبر گفت: از هفته جاری فعالیت دوشنبه بازار واقع در خیابان قزوین گاراز شیخ محمدی وپنج شنبه بازار واقع در خیابان مسجد باغ سبزی در فضای روباز و با رعایت فاصله گذاری و پروتکل بهداشتی مجدد شروع به فعالیت خواهند داشت.
او تاکید کرد: به‌منظور پبشگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا و سلامت شهروندان از غرفه‌داران و شهروندان درخواست داریم در هنگام مراجعه به روز بازارها حتما از ماسک استفاده کنند.
غلامعلی به گشت ویژه شناسایی و جمع آوری سگهای بدون صاحب نیز اشاره کرد، گفت: در راستای رفاه و امنیت شهروندان و صیانت از سلامت ساکنین محترم دارالشهدای تهران این اداره نسبت به اعزام اکیپ زنده گیری سگ ها ولگرد خیابانی جهت جمع آوری و انتقال یک قلاده سگ بدون صاحب که اخیراً در بوستان ابوذر مشاهده و گزارش شده بود اقدام کرد.
رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 17 با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای جمع آوری این حیوانات از محیط زیست و سطح منطقه توضیح داد این حیوانات به محل های مخصوص منتقل می‌شوند تا در آنجا توسط پزشکان پالایش واکسن کوبی و درنهایت عقیم و پلاک‌گذاری شوند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/245944/بازگشایی-روز-بازارهای-منطقه-17
بستن   چاپ