ایرانیان جهان
کابینه امنیتی تل‌آویو بار دیگر نشست اضطراری برگزار می‌کند
پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400 - 00:54:22
ایرانیان جهان - فارس / حملات جدید و گسترده گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه به تل‌آویو، رژیم صهیونیستی را به برگزاری دوباره جلسه کابینه امنیتی واداشت.
شبکه رادیویی «گالاتز» موسوم به رادیو ارتش امروز (چهارشنبه) گزارش داد که کابینه امنیتی اسرائیل ساعت 9 شب (به وقت محلی) تشکیل جلسه می‌دهد تا طرح‌های مختلف درخصوص وضعیت نوار غزه و همچنین پیام‌های آمریکا را بررسی کند.
«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در شهر «اللد» که شاهد اعتراضات گسترده و تظاهرات فلسطینی‌ها علیه اشغالگری صهیونیست‌ها است، وضعیت اضطراری اعلام کرد.
بعد از حملات بی‌رحمانه و جنایتکارانه توپخانه و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار فلسطینیان بی‌گناه، ارتش این رژیم از شلیک شدن بیش از یک‌هزار فروند راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی طی دو روز اخیر خبر داد (جزئیات بیشتر).
رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند تاکنون حداقل پنج صهیونیست در این عملیات‌ها به هلاکت رسیده و بیش از 100 نفر از آنها نیز مجروح شدند.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز امروز از ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی اشغالی 1948 خواست به مقابله با رژیم اشغالگر با امکانات در دسترس ادامه دهند تا این رژیم به تجاوزات خود به مقدسات و ملت فلسطین پایان دهد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/246389/کابینه-امنیتی-تل‌آویو-بار-دیگر-نشست-اضطراری-برگزار-می‌کند
بستن   چاپ