ایرانیان جهان
نشست هیئت رئیسه فدراسیون کارگری تشکیل شد / حمایت شریعتمداری از ایجاد امکانات برای ورزش کارگری
پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400 - 01:42:04
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - نشست هیئت رئیسه فدراسیون کارگری با محور تاسیس ساختمان فدراسیون کارگری و دو رویداد جهانی برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست "سیدضیاالدین شجاعی برهان"، مشاور وزیر با اشاره به حمایت های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ورزش کارگری گفت: در مدت سه سال فعالیت آقای شریعتمداری، هر امکاناتی برای ورزش کارگری و ورزش های سلامت محور درخواست شد، ایشان استقبال و حمایت کرده اند.
وی از رئیس فدراسیون کارگری خواست تا احداث ساختمان فدراسیون کارگری به طور جدی پیگیری شود و گفت: امیدواریم تا بتوانیم در این مدت باقی مانده از دولت، زیر ساخت ها و بنای ساختمان را در ورزشگاه آزادی به ثمر برسانیم.
وی افزود: بر اساس مقررات، دستورالعمل ها و گزارشی که رییس فدراسیون ارائه کردند حضور در تورنمنت های مخصوص کارگران جهان نیز در دستور کار قرار دارد و با موافقت اعضای هیات رییسه در این دو رویداد هم حضور خواهیم داشت.
رییس فدراسیون ورزش کارگری در این نشست گزارشی از مهمترین برنامه های سال 1400 فدراسیون ارائه کرد و گفت: حضور کاروان های ورزش کارگری در دو رویداد مهم جهانی قطعی شده و مقدمات اعزام به مسابقات کمپانی ها و بازی های جهانی کارگری را با حمایت های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی فراهم خواهیم کرد. این نشست باحضور "ابراهیم صادقی فر"، معاون فرهنگی اجتماعی ،" جواد رمضی" رییس فدراسیون کارگری و اعضای هیئت رئیسه با محور های پیگیری احداث ساختمان فدراسیون، بررسی و نحوه اعزام دو کاروان ورزش کارگری اعزام به مسابقات کمپانی ها و بازی های جهانی کارگری، گزارش سال 99 فدراسیون کارگری و تقویم سال 1400 تشکیل شد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/246483/نشست-هیئت-رئیسه-فدراسیون-کارگری-تشکیل-شد---حمایت-شریعتمداری-از-ایجاد-امکانات-برای-ورزش-کارگری
بستن   چاپ