ایرانیان جهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان: همدلی و همراهی مدیران عضو شورای هماهنگی برای اجرایی شدن شعار سال لازم است
پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400 - 01:42:15
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اهمیت اجرایی شدن شعار سال در دستگاه های تابعه وزارت متبوع گفت: همدلی و همراهی مدیران عضو شورای هماهنگی برای اجرایی شدن شعار سال لازم است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی در اولین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های استانی تابعه وزارت متبوع سال1400، از مدیران کل ادارات تابعه وزارت متبوع در استان به جهت همدلی و تشریک مساعی و حضور پررنگ ایشان در جلسات مستمر شورای هماهنگی در سالی که گذشت تقدیر کرد و گفت: باتوجه به شرایط خاص کشور در بحث تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی و همچنین وجود بیماری منحوس کرونا که بسیاری از مسائل مهم را تحت الشعاع خود قرارداده است طی سالی که گذشت تک تک مدیران عضو شورای هماهنگی صمیمانه با همراهی و هم فکری در رفع و تسهیل موارد مشترک برای جامعه هدف گام های موثری برداشته و اقدامات خوب و مطلوبی صورت گرفت.
یوسفی ادامه داد: همدلی و همراهی مدیران عضو شورای هماهنگی برای اجرایی شدن شعار سال لازم است و قطعا اعضا شورای هماهنگی در این مسیر عزم جدی و اهتمام بیشتری در استان خواهند داشت .
آموزش دانشجویان بر اساس طرح دوگانه
در این جلسه انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان طبق دستور جلسه برنامه های پیشنهادی حوزه مدیریتی خود مبنی بر آموزش دانشجویان بر اساس طرح دوگانه ، عملیاتی نمودن مصوبات شورای عالی اشتغال و ارائه تسهیلات به مهارت آموختگان فنی و حرفه ای برای هدفمند نمودن آموزش های مهارتی ، ارائه آموزشهای مهارتی در حوزه صنعت توریسم و گردشگری و راه اندازی مرکز هتلداری در شهرستان سلطانیه و کاربست طرح پژوهش طراحی و پیاده سازی سامانه همراه کارجویان ماهر اعلام کرد.
قانون حمایت از حقوق معلولین
محمدی قیداری، مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز بحث قانون حمایت از حقوق معلولین را مطرح کرد که به پیشنهاد مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان قرار بر تشکیل کمیته مشترک با حضور اداره بهزیستی، مدیریت امور اجتماعی اداره کل متبوع و کمیته امداد استان شد تا راهکارهای اجرایی شدن اشتغال معلولین بررسی و پیگیری شود.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/246487/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-زنجان--همدلی-و-همراهی-مدیران-عضو-شورای-هماهنگی-برای-اجرایی-شدن-شعار-سال-لازم-است
بستن   چاپ