ایرانیان جهان
آمادگی بهزیستی استان مرکزی برای دریافت فطریه
پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400 - 01:42:18
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از آمادگی این اداره کل برای جمع آوری و دریافت زکات فطره، کفارات و نذورات در روز عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تعاون،کارو رفاه اجتماعی استان مرکزی زهرا امینی اظهار کرد: بهزیستی استان به عنوان واسطه خیر بین نیازمندان واقعی و جامعه هدف خود و خیرین و مردم نوع دوست استان همچون سنوات گذشته آماده دریافت زکات فطره، کفارات و نذورات مردمی است و طبق هماهنگی صورت گرفته از طریق دفتر نماینده ولی فقیه در استان؛ استانداری و فرمانداری امسال نیز این برنامه با نظم و هماهنگی خاصی تحت نظارت شورای زکات استان توسط بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) به صورت منسجم انجام خواهد شد.
وی با اشاره به محدودیت‌های موجود به خاطر بیماری کرونا و همچنین برگزاری گسترده نماز عید در فضاهای باز مصلی‌ها و مساجد استان بیان کرد: صندوق‌های جمع آوری مشترک 2 نهاد حمایتی یعنی (کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی) در اطراف اماکن مذکور مستقر می‌شوند و مردم شریف و مؤمنین معزز می‌توانند زکات فطره، کفارات و نذورات خود را از این طریق پرداخت کنند.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خاطرنشان کرد: براساس فتوای مراجع تقلید، مؤمنان روزه‌دار می‌توانند زکات اموال و زکات فطره خود را به سازمان بهزیستی که با دیدگاه کاملاً کارشناسی و کرامت محور متولی نگهداری و حمایت از افراد دارای معلولیت، ایتام و کودکان و زنان خود سرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی است پرداخت کنند.
امینی افزود: برای سهولت پرداخت زکات فطره و رعایت ضوابط و الزامات شرایط کرونایی برنامه ریزی بهزیستی استان در زمینه جذب زکات فطره به صورت الکترونیکی از طریق کارت مجازی به شماره 6367957075054093 و شماره حساب 4151034541510242 بانک مرکزی و شماره شبا 750100004151034541510242 به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی برای پرداخت آسان فطریه در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد: تمامی مراکز و ادارات بهزیستی در سراسر استان در روز عید و روزهای بعد از عید آماده دریافت مبالغ مذکور و هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/246488/آمادگی-بهزیستی-استان-مرکزی-برای-دریافت-فطریه
بستن   چاپ