ایرانیان جهان
رقابت دیدنی اسکواش بازان بین المللی در مسابقات جایزه بزرگ اسکواش جام یاسی کیش
جمعه 7 خرداد 1400 - 05:32:52
ایرانیان جهان - مسابقات جایزه بزرگ اسکواش با حضور ٢٤ بازیکن عضو انجمن حرفه ای اسکواش بازان جهان (psa) در کیش در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در این مسابقات که از دیروز چهارشنبه ٥خرداد آغاز شده است 23رقابت برگزار می شود در نهایت 2 فینالیست ساعت 11 صبح جمعه هفتم خرداد برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت می کنند. این دیدارپایانی به صورت زنده از شبکه ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.
بر اساس این گزارش علی کتابفروش رئیس کمیته مسابقات فدراسیون اسکواش و سرپرست فنی مسابقات بین المللی حرفه ای اسکواش جام یاسی کیش گفت: مسابقات حرفه ای اسکواش جایزه بزرگ جام یاسی کیش با جایزه 35 میلیون تومانی با حضور 24بازیکن عضو انجمن حرفه ای اسکواش بازان جهان(psa)، شروع شده است و رقابت های بسیار خوبی را شاهد هستیم.
وی ادامه داد: نتایج دیدارهای امروز ششم خرداد ، نفرات راه یافته به دیدارپایانی را مشخص خواهد کرد.
وی با بیان اینکه همه ورزشکاران برای یک رقابت عالی تلاش می‌کنند اظهار داشت: به عنوان کمیته مسابقات تمام تلاش مان در فدراسیون بر این است که برای ورزشکاران بستری را فراهم نماییم که بتوانند سطح بندی ( رنکینگ ) خود را ارتقاء دهند.
کتابفروش افزود: با توجه به روندی که از اسفند سال گذشته آغاز کردیم، مسابقات psa رابرگزار کرده و با توجه به شرایط خاص موجود دراواخر خرداد (20_22) مسابقات psa به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود که امیدوارم ورزشکاران بتوانند بخوبی خود رامحک بزنند.
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون اسکواش افزود:با توجه به موجی که در ثبت نام ها به وجود آمد و ورزشکاران عضو psa شدند برای مسابقات داخلی خود ورزشکارانی را داریم که به عنوان ذخیره هستند و امکان ورود به جدول را ندارند و نیازمند آن هستند که سطح (رنکینگ ) خود را ارتقاء داده تا در مسابقات داخلی درجدول قرار بگیرند .
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون اسکواش و سرپرست فنی مسابقات بین المللی حرفه ای اسکواش جام یاسی کیش در پایان از ریاست فدراسیون و رییس هیات اسکواش کیش که با حمایت و همراهی های خود در این شرایط سخت ویروس کرونا مقدمات برگزاری مسابقات را فراهم کردند ، همچنین مسئولان فدراسیون و مجموعه داوران که در مسابقات معمولا فشار های بسیاری را تحمل می‌کنند و دست اندرکاران برگزاری مسابقات قدر دانی کرد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/250134/رقابت-دیدنی-اسکواش-بازان-بین-المللی-در-مسابقات-جایزه-بزرگ-اسکواش-جام-یاسی-کیش
بستن   چاپ